Selasa, 24 Oktober 2017

Herbalife Malaysia Outlet/Cawangan: Kuala Lumpur, Johor Bahru, Penang, Kota Kinabalu, Kuching, Kuala Terengganu, Alor Setar, Kuantan & Melaka


Cawangan/Outlet Herbalife di Seluruh Malaysia 


Herbalife di Malaysia ada beberapa pick up centre. Pick up centre ni bermaksud, anda boleh buat order dengan HQ (sama ada call/online di web), dan kemudian boleh ambil order tersebut terus di pick up centre. Anda mungkin sedang mencari outlet/cawangan/stokis Herbalife yang berdekatan dengan anda.

Untuk pengetahuan anda, produk Herbalife tidak boleh dibeli dari mana-mana outlet/stokis/cawangan.

Produk Herbalife hanya boleh didapati dari pengedar Herbalife sahaja. Seperti yang tercatat pada label produk Herbalife:


Anda boleh dapatkan Herbalife dari saya: Coach Fatin 0193709753 
IG @fatinsyaibrahim_hlf

Sebab tu anda takkan jumpa cawangan/stokis Herbalife di mana-mana, kecuali di beberapa lokasi rasmi sahaja. Atau dengan nama officialnya adalah HERBALIFE PICK UP CENTRE/DISTRIBUTION CENTRE, yang mana hanya ada di lokasi seperti berikut; 

HERBALIFE DISTRIBUTION CENTRE KUALA LUMPUR, KL
HERBALIFE DISTRIBUTION CENTRE KOTA KINABALU, SABAH
HERBALIFE PICK UP CENTRE PENANG, PULAU PENANG 
HERBALIFE PICK UP CENTRE JOHOR BAHRU, JOHOR
HERBALIFE PICK UP POINT KUALA TERENGGANU, TERENGGANU
HERBALIFE PICK UP POINT KUCHING, SARAWAK 


Sekiranya anda baru pertama kali ingin menggunakan/mencuba Herbalife, dan anda bukan pengguna/ahli Herbalife, anda boleh bermula dengan menghubungi Coach Herbalife sebagai langkah pertama. Untuk pengetahuan anda, mesej berikut juga tertera di website rasmi Herbalife; 


Herbalife products are sold exclusively through our Members and are NOT available in stores. 
Produk Herbalife dijual secara ekslusif melalui Ahli kami dan TIDAK ada di kedai-kedai.

CONTACT HERBALIFE MALAYSIA
When you need answers or assistance, the support you deserve is always within reach.

Ask your Independent Herbalife Member

Whether you have product questions or an interest in the Herbalife business opportunity, we encourage you to talk to your local Herbalife Member. Your Member is dedicated to answering your questions and providing the expert information you need. Please do just pick up the phone and give them a call.



HUBUNGI HERBALIFE MALAYSIA

Sekiranya anda memerlukan jawapan atau bantuan, anda sentiasa boleh dapatkannya. 

Tanya Pengedar Bebas Herbalife Anda 

Sama ada anda mempunyai persoalan berkenaan produk atau berminat mengenai peluang perniagaan bersama Herbalife, kami galakkan anda untuk hubungi Pengedar Herbalife. Pengedar anda sentiasa berdedikasi menjawan persoalan anda & sediakan informasi yang anda perlukan. Anda hanya perlu hubungi mereka :)

---------------------------------------------------




Hubungi Pengedar Bebas Herbalife anda : 0193709753
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf


Herbalife Distribution Centre Kuala Lumpur, KL


Centre ni jugak dikenali dengan nama glamor nya Herbalife HQ dan ianya terletak di Jalan Raja Chulan, Plaza See Hoy Chan, Kuala Lumpur.
Untuk yang tak sure jalan ke HQ Herbalife ni, boleh jer guna teknologi sama ada maps atau Waze, taip jer "Herbalife Malaysia HQ". Kalau lalu kat Jalan Raja Chulan ni, terpampang ada HERBALIFE kat Plaza tu. Sebelah je dengan bangunan Ambank. 

Kat distribution centre ni boleh walk in buat order, bayar dan pick up order terus. (AHLI SAHAJA. Sekiranya anda bukan ahli, tak boleh beli produk walaupun dekat HQ ye.)
Biasanya saya hanya order dari rumah & pilih option delivery. Tunggu je produk sampai depan rumah. 

Bila lalu kat Plaza See Hoy Chan ni, nampak je HERBALIFE tu.





Herbalife Kota Kinabalu Distribution Centre


Cawangan Herbalife di Kota Kinabalu ni pun merupakan Distribution Centre. Sama kes macam Herbalife Distribution Centre Kuala Lumpur tadi. Maksudnya jugak, seorang AHLI HERBALIFE boleh buat pembelian -- order, pick up, bayar di centre ni. Dan ya, kat sini pun, AHLI je yang boleh beli. Kalau bukan ahli, pergi sini pun tak boleh beli barang jugak.

Alamat Herbalife branch di Kota Kinabalu adalah:
G30, Ground Floor, Kompleks Asia City, Phase 2A, 88000 Kota Kinabalu, Sabah. 



Herbalife Pick Up Centre Johor Bahru, Johor


Herbalife pick up centre ni berbeza dengan Distribution Centre di atas yg terletak both di Kuala Lumpur & Kota Kinabalu. 
Di pick up centre ni, TIDAK BOLEH buat order, pembayaran & pembelian. Semua pembelian hanya boleh dibuat melalui online order di website atau call order sahaja, kemudian anda hanya BOLEH pick up order anda terus di Pick Up centre ni. Call order/website order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja ye.

Alamat cawangan Herbalife Pick Up Centre Johor Bahru adalah:
No 73 & 75, Jalan Harmonium, 35/1 Taman Desa Tebrau, 81100 Johor Bahru.




Herbalife Penang Pick Up Centre 


Sama seperti Herbalife Johor Bahru Pick Up Centre, di Herbalife branch Penang ni juga tidak boleh buat sebarang pembelian, order dan pembayaran. Semua order hanya boleh dibuat melalui call order atau website order, kemudian anda boleh pick up terus di pick up centre ni. Again, hanya untuk ahli sahaja ye yg boleh buat order ni. 

Alamat Herbalife Penang Pick Up Centre adalah:

No 41 & 43, Jalan Todak 6, Seberang Jaya, 13700 Prai, Pulau Pinang. 



Herbalife Kuching Pick Up Point 


Herbalife Pick up Point di Kuching ni antara pick up point yang terbaru dirasmikan. Seronoknya orang Kuching dah boleh pick up terus produk di pick up point ni! 
Sama seperti pick up centre Herbalife Johor Bahru & Penang, anda tidak boleh membuat pembelian, order & pembayaran di pick up point ni. Order tetap hanya boleh dibuat melalui call order atau website order, kemudian anda boleh pick up order anda di pick up point ni. Order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja. 

Alamat Herbalife Kuching Pick up Point adalah : ABC Express, Jalan Rock, Kuching. 



Herbalife Kuala Terengganu Pick Up Point


Terkini pada bulan Oktober 2017, Herbalife telah buka dan tambah lagi satu pick up point yang terletak di Kuala Terengganu!! Khas untuk rakyat Pantai Timur tau! Di Herbalife Kuala Terengganu Pick Up Point ni, Sama seperti Pick up point/centre lain, tidak boleh buat pembelian, order & pembayaran di Pick up point Kuala Terengganu. Semua order boleh dibuat melalui call/website. Order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife. 

Alamat Herbalife Kuala Terengganu Pick Up Point adalah: 
Lot 37668, Jalan Salak, Chabang Tiga, Kuala Terengganu, 21000 Terengganu. 

Landmark: 
Tepi traffic light Chabang 3, Berhampiran kedai DIY, Belakang Kedai Din Collection. 




Herbalife Pick Up Point Kuantan 


Selepas Kuala Terengganu, Kuantan adalah negeri kedua di Pantai Timur Malaysia yang dibuka Pick Up Point Herbalife. Lagi mudah lah anda nak beli products lepas ni! Seperti Pick Up Point lain, anda tidak boleh membuat pembelian terus (walk in) di Pick Up Point ni. Dan semua order boleh dibuat melalui call/website. Order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife. 

Alamat Pick Up Point Herbalife Kuantan adalah:
B-18, Ground Floor, Jalan Bukit Sekilau, 25200 Kuantan, Pahang.


Herbalife Pick Up Point Ipoh 


Tahun 2017 ni Herbalife Malaysia buka Pick Up Point di beberapa negeri termasuklah di Ipoh! So orang-orang Ipoh, nak dapatkan produk Herbalife kini jadi lebih mudah tau. Untuk yang keliru atau masih kurang jelas, Pick Up Point ni adalah tempatnya anda ambil produk yang telah dibuat order. Tidak boleh buat pembelian terus (walk in) di Pick Up Point. Order tetap boleh dibuat melalui call/website. Order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja. 

Alamat Pick Up Point Herbalife Ipoh:
26-G, Jalan Meru Bestari A9, Medan Meru Bestari, 30200 Ipoh, Perak. 



Herbalife Pick Up Point Alor Setar, Kedah 


Selain Penang, Alor Setar adalah negeri Utara Malaysia yang ada Pick Up Point juga! Seronok sangat bila ada Pick Up Point ni, sebab lebih memudahkan customer. Ada yang nak guna cepat, lepas buat order boleh terus pick up di Pick Up Point Herbalife ni. Di Pick Up Point ni tak boleh boleh buat pembelian terus, dan order hendaklah dibuat melalui call/website. Order hanya boleh dibuat oleh member Herbalife sahaja. 

Alamat Pick Up Point Alor Setar:
No 16, Persiaran Bandar Baru Mergong, 05150 Alor Setar, Kedah.



Herbalife Pick Up Point Melaka


Dalam banyak-banyak Pick Point/centre Herbalife di Malaysia ni, Pick Up Point Herbalife Melaka ni yang paling baru buka. Wahhh makin bertambah mudah lah semua nak guna produk Herbalife lepas ni! Lagi-lagi orang-orang Melaka ni kan. Again, kat pick up point ni tak boleh buat pembelian terus (walk in purchase), hanya boleh buat order melalui call/website. Kemudian setelah order completed, anda boleh pick up terus. Order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja. 

Alamat Pick Up Point Melaka:
No 28, Jalan Lingkaran MITC, Kompleks Perniagaan MITC Perdana, Hang Tuah Jaya, 75450 Melaka, Melaka. 


Tu je ke Centre Herbalife? Sikitnya Centre Herbalife? Hanya Ahli Herbalife yang boleh buat Pembelian di Centre Herbalife? Jadi untuk yang pertama kali macam saya, bagaimana saya nak beli produk Herbalife dengan mudah?


Senarai di atas adalah senarai semua lokasi Herbalife Distribution Centre dan Pick Up Centre di Seluruh Malaysia. Sudah tentu anda ada terfikir kenapa sikit sangat centre Herbalife ni? Kalau nak compare dengan produk lain, stokis mereka ada di seluruh Malaysia. Berbeza sangat dengan Herbalife ni. Dahla centre sikit, pulak tu ahli sahaja boleh beli di centre. Kenapa ahli sahaja yang boleh beli di pick up/distribution centre?

Sebabnya, untuk menjamin keberkesanan produk Herbalife, anda hanya boleh dapatkan produk Herbalife melalui pengedar atau Coach Herbalife sahaja. 



Dapatkan Herbalife melalui saya: Pengedar Herbalife 0193709753 
Instagram : @fatinsyaibrahim_hlf

Selain tu, saya amat menyarankan anda untuk dapatkan dan beli produk Herbalife dari Coach yang komited. Bukan main beli je dari mana-mana yang jual produk tanpa coaching dan guideline yang betul. Pastu mula lah bancuh tak tau macam mana, pastu tak sedap tak boleh nak telan pulak, pastu tak kurus. Mealplan ni bukan main belasah google je tau. Coach yang akan bagi semua tu -- cara bancuh sedap, mealplan anda boleh kurus dengan mudah & banyak lagi benefit lain. PASTIKAN ANDA BELI PRODUK HERBALIFE DARI COACH YANG KOMITED. 

Kalau anda perasan, semua pembelian di centre hanya boleh dibuat oleh Ahli Herbalife sahaja. Kalau bukan ahli, pun kena ahli jugak baru boleh buat pembelian. Sekiranya hanya anda walk in je ke centre, anda tetap tak boleh buat pembelian, melainkan anda ahli Herbalife. So, lebih baik anda cari Coach Herbalife sebelum ke Centre Herbalife ya. 

Daftar ahli di sini: Whatsapp 0193709753
Dan anda boleh buat pembelian terus di semua centre di atas atau website order

BAGAIMANA SAYA NAK BELI PRODUK HERBALIFE?


LANGKAH 1: WHATSAPP SAYA DI 0193709753, NYATAKAN ANDA NAK BELI PRODUK APA. PENGHANTARAN dan COACHING DI SELURUH MALAYSIA

Saya akan uruskan semua order anda, pembelian produk termasuk servis, guideline, personalized mealplan, coaching & BANYAK lagi benefit lain. 


LANGKAH 2: DAFTAR AHLI TERUS. Nak daftar ahli pun kena melalui Coach Herbalife jugak. Boleh Whatsapp ke 0193709753 dan nyatakan niat anda nak jadi ahli Herbalife

Saya akan uruskan urusan keahlian anda. Selepas tu, anda boleh terus order di website Herbalife, boleh pick up di mana-mana centre di atas dengan harga ahli diskaun. 


LANGKAH 3: BELI PRODUK DARI PRODUK OFFICIAL HERBALIFE (website lain tak legal ya)

Nak beli produk Herbalife melalui ONLINE pun boleh. Anda hanya perlu hubungi saya di 0193709753 dan saya akan guide langkah seterusnya untuk anda order. :)


-----------------------------------------------------------------------------

Hubungi/Whatsapp 0193709753 untuk beli dan dapatkan produk Herbalife

0193709753
0193709753
0193709753

FOLLOW INSTAGRAM @fatinsyaibrahim_hlf

Info lanjut berkenaan SEMUA produk Herbalife : Produk Herbalife Online, klik sini.

Jom sertai Program Kurus Mudah dengan Herbalife #TeamSuriKurus : Turun berat dengan Herbalife dan Coaching, Klik Sini.

Produk Turun Berat Herbalife : Produk Herbalife Untuk Kurus, klik sini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan