Sabtu, 21 Oktober 2017

Jadual Makan Herbalife untuk Kurus

Bismillah. 

Ramai yang dah sedia maklum bila dengar Herbalife je, pasti boleh turun berat. Asal nak turun berat je, cari Herbalife. Sampaikan ada yang anggap Herbalife ni ubat kurus pulak. Hehe. Unfortunately, no. Herbalife BUKAN ubat kurus. Tapi Herbalife adalah makanan yang mempunyai nutrisi seimbang.

Saya sendiri menggunakan Herbalife sebagai solusi sarapan sihat. Saya dah sedia kurus waktu mula-mula menggunakan produk Herbalife, tapi masih menggunakan Herbalife sehingga kini, sejak tahun 2012. Dah nak masuk 6 tahun saya guna Herbalife rupanya, sekejap je masa berlalu. Alhamdulillah rasa lebih bertenaga dari sebelum ni, malah saya sangat bersyukur jumpa Herbalife.

Coach Herbalife Terengganu

Herbalife sebagai Nutrisi Seimbang 


Herbalife ni bukan ubat kurus pun, makanan je. Tapi macam mana Herbalife boleh bantu turun berat? Ini lah pentingnya untuk dapatkan produk Herbalife melalui Coach Herbalife, sebab dengan setiap pembelian produk, datang bersama coaching & guideline penggunaan produk -- termasuk mealplan (jadual) makan mengikut keperluan setiap individu.

Secara asasnya, Herbalife sangat memudahkan penurunan berat badan. Tapi tanpa coaching & guideline, penurunan yang sepatutnya jadi mudah pun jadi susah. Ada yang sampai tak turun pun beratnya. Haa kan sedih tu. So gunakan hak anda sebagai pengguna yang bijak, kalau nak beli produk Herbalife, beli melalui Herbalife Coach tau.
Dan sekiranya anda masih belum mempunyai Coach & nak dapatkan produk Herbalife, boleh whatsapp saya terus di 0193709753

Turun berat dengan Herbalife

Yes, kat luar sana banyak cara yang anda boleh pilih untuk turun berat. Apapun cara yang anda pilih untuk turun berat, pastikan ianya sihat & seimbang, okey. Dan sekiranya anda dah cuba pelbagai cara untuk turun berat, boleh lah give yourself a chance untuk cuba dengan Herbalife & coaching saya. Tugas anda hanyalah buat yang terbaik, ikut mealplan & ikut flow coaching :)


Penting ke Personalized mealplan (jadual makan peribadi) ni?


Penting sangat! Sebab setiap keperluan individu berbeza, kadar penurunan berat masing-masing berbeza, aktiviti tak sama, malah ada yang menyusu ada yang tidak.

Antara kepentingan personalized mealplan yang anda perlu tahu adalah;

- Anda boleh turun berat tanpa berlapar
- Penurunan berat anda lebih sihat
- So, anda boleh turun berat dalam masa yang sama, yang turun tu adalah lemak berlebihan.
- Dari situ, anda bukan sahaja boleh turun berat, tapi inchloss jugak!!
- Anda boleh turun berat tanpa ganggu aktiviti harian & kerja anda. Anda boleh turun berat walaupun sedang menyusu bayi tau. Sangat selamat untuk ibu menyusu! :)

Apa pun, anda boleh turun berat badan tanpa kurangkan keperluan nutrisi harian. Nak turun berat ni bukan semata-mata dikira pada kalorinya sama ada lebih atau tidak, tapi jugak dilihat pada keperluan nutrisi tu. Sebab penurunan berat berlaku kurang efektif tanpa kualiti makanan yang betul.

Dengan Herbalife, anda boleh turun berat dengan kurangkan kalori TANPA kurangkan keperluan nutrisi harian. Sebab tu, anda boleh kurus dengan lebih mudah bersama Herbalife tau!




Ni salah sorang dari coachee saya, turun 17KG sambil menyusu
Transformation coachee saya dah turun 26KG dengan Herbalife, ibu anak 1

Ni antaranya progress coachee saya. Apa pun yang penting, anda boleh makan nasi & turun berat tanpa berlapar. Portion nasi nak ambil banyak mana? Makanan lain banyak mana? Shake buat macam mana? 
Semua ni Coach akan bagi berserta pembelian produk tu :)

Kalau nak guna produk Herbalife, mesti guna semua produk ke?


Tak perlu pun, anda boleh pilih ikut budget dan kepeluan jugak. Yang penting ada Formula 1 Herbalife. Yang menjadikan anda turun berat dengan Herbalife bukan hanya dengan penggunaan produk, tapi jugak dengan ikut mealplan yang betul, ikut keperluan masing-masing. 
Apa pun, masing-masing boleh turun berat tanpa berlapar, boleh makan nasi, tanpa perlu tahan selera makan. Anda boleh kurus tanpa bersenam, boleh kurus walaupun sibuk, boleh kurus tanpa perlu eat clean sepanjang masa. Pendek kata, program ni sangat flexible dan semua orang boleh turun berat dengan Herbalife!

HUBUNGI 0193709753 untuk dapatkan produk/mulakan program Herbalife

0193709753
0193709753
0193709753

Follow INSTAGRAM : @fatinsyaibrahim_hlf untuk update terkini! 

Info semua produk Herbalife di Malaysia: Produk Herbalife online, klik di sini

Jom sertai coaching turun berat dan kurus Herbalife bersama #TeamSuriKurus : Turun Berat dengan Herbalife dan coaching, klik sini. 

Produk Herbalife untuk turun berat badan? : Produk Herbalife untuk Kurus, klik sini.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan