Ahad, 12 Julai 2020

Fungsi Teamix Herbalife

"Coach, boleh tak kalau saya nak ambik teamix je untuk turun berat dengan Herbalife ni?"

Ramai yang tanya saya ni sebab menganggap Teamix Herbalife ni bakar lemak. Betul ke macam yang korang bayangkan tu? So dalam post ni, saya akan ceritakan fungsi Teamix Herbalife k. 



TENTANG TEAMIX HERBALIFE


Teamix segera yang lazat dan berkalori rendah. Membantu anda agar sentiasa bertenaga dan segar semasa anda menguruskan berat badan anda. 

Kalau nak tahu, teamix Herbalife ni antara top selling products. Ramai sangat yang suka minum teamix ni, selain dari Formula 1 shake. Selalunya, bila client saya beli Formula 1 shake, mesti beli Teamix Herbalife ni skali. Bukan sebab 2 produk ni mesti ada untuk kurus dengan effective, tapi sebab kesan teamix pada badan pun best dan menyegarkan. Kalau nak turun berat, dengan hanya guna Formula 1 shake je pun boleh kurus, yang penting dengan ikut mealplan, guideline dan coaching yang betul. Nak tambah teamix/produk lain atau tak, tu bergantung pada preference individu. 😉


Teamix Herbalife ni ada yang 50g dan 100g. Bezanya of course pada berat dan boleh la pilih ikut budget. Yang bestnya guna Herbalife dengan SuriKurus coaching ni, anda boleh pilih ikut budget, tapi dalam masa yang sama tetap boleh kurus dengan efektif. Mudah dan tanpa berlapar pulak tu! 

Teamix ada 3 perisa ; Original, Peach dan Honey Ginger.

Perisa mana paling berkesan? SEMUA berkesan. Yang penting adalah dengan penggunaan dan mealplan yang betul. Sebab tu penting sangat untuk beli produk Herbalife dari Coach. Sebab yang akan susun mealplan, guideline dan coaching ni adalah Coach. 

Ni la produk Herbalife yang saya guna setiap hari. Tu teamix kat sebelah shake. 

FUNGSI TEAMIX HERBALIFE


1. Dapatkan peningkatan tenaga.
2. Nikmati kebaikan teh hijau. 
3. MEnguruskan berat badan anda. 
4. RENDAH kalori dan karbohidrat. 
5. Boleh dihidang sejuk ataupun panas, membantu anda kekal bertenaga semasa anda menguruskan berat badan. 
6. Alternatif hebat kepada soda atau kopi, mahupun air manis lain. 


Q & A TENTANG TEAMIX


Q :  Perlu ke teamix ni untuk kurus?
A : Bukan kemestian. Keberkesanan kurus dengan berkesan menggunakan Herbalife bukan bergantung pada berapa banyak produk yang anda ada, tapi bergantung pada MEALPLAN, GUIDELINE dan COACHING yang betul. Perlu tak? Ikut la budget anda. 😊

Q : Boleh tak kalau nak ambik teamix je untuk turun berat? 
A : Teamix Herbalife bukan teh kurus. Bukan ubat kurus. Untuk turun berat, tetap berbalik kepada pemakanan seimbang dan betul. Penggunaan teamix je tanpa mealplan dan guideline yang betul tetap tidak membantu turunkan berat badan yang sihat. 

Q : Macam mana cara guna Teamix yang betul dan berkesan?
A : Tentang cara guna produk, coach akan sediakan guideline dan mealplan yang betul mengikut keperluan anda bila dah mula journey Herbalife anda nanti. Kalau dah ada coach, atau dah beli Herbalife, boleh rujuk pada Coach/seller Herbalife yang anda beli produk tersebut.
Kalau belum ada coach dan baru nak cuba, boleh dapatkan dari saya. (Whatsapp 0193709753)

========================================================================

OK guys, itu serba sedikit fungsi produk Herbalife. Tentang tips dan guideline detail, saya akan berikan dalam sesi coaching rapi Elite Coaching, exclusive untuk yang membeli dari saya. 




View this post on Instagram

July is our FLAT BELLY MONTH! 😍 Coachees dah xsabar utk Elite Coaching sepanjang bulan ni. Saya pun excited nak tengok coachees dapat perut kempis 🤩 ==================================== HERBALIFE SURIKURUS ONLINE COACHING 100% Online Coaching Mudah Berkesan . ✔️ Turun Berat 5-50kg ✔️ Group Coaching Wanita sahaja ✔️ Mealplan Puasa makan sedap & kenyang ✔️ Coaching Group yang supportive ✔️ Grocery List & Snack Ideas ✔️ Kelas Kurus Online ✔️ Food Diary Checking, HomeWork ✔️ Recognitions and Reward ✔️ 100% ONLINE & EFFECTIVE 💯 turun berat bagi yg ikut guideline . . TENTANG PROGRAM KAMI ❌ Kurus Tanpa stress ❌ Tak wajib masak/eat clean ❌ Tak wajib bersenam ❌ Kurus Tanpa Berlapar 🍚 Boleh makan NASI setiap hari ✔️ Boleh makan masakan Melayu . . Start Now 📲0193709753 30 DAYS TRIAL AVAILABLE. ⚫️ Herbalife Coach ⚫️ ONLINE Weight Loss Coaching, MUDAH & BERKESAN #TeamSuriKurus #ProgramKurus30Hari #CoachKurusOnline #HerbalifeMalaysia #HerbalifeCoachMalaysia
A post shared by COACH KURUS ONLINE | HERBALIFE (@fatinsyaibrahim_hlf) on



PROGRAM KURUS 30 HARI 
100% ONLINE, MUDAH & BERKESAN

WHATSAPP : 0193709753 

019 370 9753 
019 370 9753
019 370 9753



Tiada ulasan:

Catat Ulasan