Ahad, 11 Februari 2018

Bagaimana Cara Nak Jadi Ahli Herbalife?

Dapatkan Herbalife Online 


Mudahnya nak kurus sekarang, boleh turun berat dari rumah je, walau dengan lifestyle yang macam mana sekalipun terutamanya dengan Suri Kurus coaching x Herbalife ni.

Kebelakangan ni, ramai yang tanya saya tentang macam mana nak jadi ahli Herbalife? Macam mana nak beli Herbalife dengan harga ahli? Kalau nak daftar ahli ni macam mana?

Sebenarnya, Untuk beli produk Herbalife, anda sebenarnya perlu dapatkan melalui Coach, dan sekiranya anda merupakan ahli Herbalife, boleh terus beli di website rasmi Herbalife. Sekiranya anda masih belum mempunyai Coach dan sedang mencari untuk mulakan Program Kurus Herbalife dengan Mudah dan Berkesan, boleh whatsapp saya terus di 0193709753. 


Cara Dapatkan Produk Herbalife Online 


Cara #1: Beli online melalui Coach/Pengedar Herbalife. Sekiranya anda masih belum mempunyai Coach Herbalife, boleh hubungi saya terus di 0193709753.

Cara #2: Dapatkan produk Herbalife terus dari website rasmi Herbalife. Banyak manfaat yang anda boleh dapat bila beli direct di website rasmi Herbalife ni. Namun, orang yang boleh beli Herbalife di website rasmi ni hanyalah Ahli Herbalife sahaja. Maksudnya website rasmi Herbalife ni hanya boleh diakses oleh Ahli Herbalife sahaja. 

Yang bestnya bila beli terus dari website rasmi Herbalife ni, anda boleh dapatkan produk Herbalife di mana-mana negara yang anda berada waktu tu. Misalnya tengah bercuti di Australia, tiba-tiba product consumption. Don't worry, boleh order terus di website Herbalife Australia. Memang best sistem website Herbalife ni!

https://myen.myherbalife.com




Cara Nak Jadi Ahli Herbalife


Cara #1: Whatsapp saya di 0193709753, beritahu niat anda untuk jadi ahli Herbalife segera dan nak buat buat belian online. Saya akan guide anda untuk langkah seterusnya, termasuk pembelian produk & coaching.

Cara #2: Daftar sendiri online melalui website di atas. Prosesnya sama macam cara #1, cuma bezanya cara #1 tu saya yang buatkan untuk anda.

Cara #3: Daftar sendiri di website Herbalife. TEKAN SINI. Masukkan email & password yang anda ingin daftarkan. Kemudian, masukkan details sponsor ID & 1st 3 letters Sponsors Last Name seperti berikut;



Selepas anda berjaya menjadi ahli, anda boleh akses & login website Herbalife sendiri. 


Kepentingan Beli Herbalife Online daripada Coach atau Website Rasmi Herbalife 


Anda akan dapat; 

1. Bimbingan dan coaching Cara guna produk Herbalife agar dapat kesan terbaik. 

2. Ada Coach/Jurulatih peribadi untuk anda hubungi dan bertanya soalan. 

3. Coaching untuk kurus dengan Herbalife dan coaching lain yang bersesuaian dengan program anda. 

4. Dapat capai promosi dari Herbalife setiap bulan. 

5. Dapat capai promosi diskaun yang menarik. 

6. Dapat menjana pendapatan sampingan dengan bimbingan Coach. 

7. Mendapat produk yang asli, selamat, tanpa penipuan. 



Boleh klik sini tentang Dapatkan produk Herbalife Online


Boleh klik sini tentang Program Kurus 30 Hari 


Klik sini tentang Testimoni Terkini Herbalife 



COACH FATIN 0193709753 
Facebook: Fatin Syahirah
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf 

Boleh follow saya di Instagram @fatinsyaibrahim_hlf untuk update terkini! 





View this post on Instagram

Jom realisasikan azam Kurus 2020 anda dengan SuriKurus ONLINE coaching ๐Ÿ˜ Jarak bukan lagi halangan untuk anda turun berat dengan berkesan. Kini semua di hujung jari, termasuklah Program Kurus Herbalife SuriKurus coaching ni pun. Program terbukti MUDAH & BERKESAN! . Nak turun berapa kg dalam 2020 ni? Meh pm tepi & make it happen! ====================================== KURUS 30 HARI SURIKURUS ONLINE COACHING ๐Ÿ“ฒ0193709753 ✔️ Turun Berat 5-50kg ✔️ Group Coaching Wanita sahaja ✔️ Mealplan PERSONALIZE MUDAH ✔️ Coaching Group yang supportive ✔️ Kelas Kurus Online ✔️ Food Diary Checking, HomeWork ✔️ Recognitions and Reward ✔️ 100% ONLINE & EFFECTIVE ๐Ÿ’ฏ turun berat bagi yg ikut guideline . . TENTANG PROGRAM KAMI ❌ Kurus Tanpa stress ❌ Tak wajib masak/eat clean ❌ Tak wajib bersenam ❌ Kurus Tanpa Berlapar ๐Ÿš Boleh makan NASI setiap hari ✔️ Boleh makan masakan Melayu . . Start Now ๐Ÿ“ฒ0193709753 30 DAYS TRIAL AVAILABLE. ⚫️ Herbalife Coach ⚫️ ONLINE Weight Loss Coaching, MUDAH & BERKESAN #TeamSuriKurus #ProgramKurus30Hari #CoachKurusOnline #HerbalifeMalaysia #herbalifecoachmalaysia
A post shared by HERBALIFE COACH KURUS (@fatinsyaibrahim_hlf) on

8 ulasan:

  1. Assalamualaikum coach fatin, sy teringin menjadi ahli herbalife. la....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam. Boleh whatsapp sy terus kt 0193709753 ye. Sy explain detail kt whatsapp :)

      Padam
    2. Nak tanya, kalau berpasangan(suami isteri) daftar 1 nama sahaja ker?

      Padam
  2. Kena bayar yuran ke kalau nak jadi ahli herbalife?

    BalasPadam
  3. @amyQ ahli berbayar. boleh whatsapp saya terus kat 0193709753 ya. saya explain kat whatsapp :)

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. hi. kalau belum ada coach, boleh whatsapp terus di 0193709753 ya :)

      Padam