Jumaat, 11 Mei 2018

Distributor Herbalife Malaysia

Pengedar Herbalife di Malaysia


Saya merupakan Pengedar Herbalife di Malaysia sejak tahun 2012 lagi. Selain itu saya juga merupakan pengguna produk Herbalife dari tahun 2012 sehingga hari ini, alhamdulillah. Dengan pengalaman hampir menginjak ke tahun ke 6 dalam menggunakan produk Herbalife, saya juga merupakan Coach Turun Berat dengan sihat menggunakan produk Herbalife. Secara dasarnya, saya telah membantu ratusan orang untuk kurus dengan sihat.


Ini merupakan profile saya:

Coach Fatin Syahirah 
No Telefon: 0193709753
Servis: Coach Turun Berat Online yang berjalan di seluruh Malaysia
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf

🌸 Telah berpengalaman hampir 6 tahun sebagai Coach Kurus dan Turun Berat dengan Sihat (Sejak 2012)

🌸 Saya sendiri telah berjaya maintain berat yang sama selama lebih 5 tahun. 

🌸 Saya menyediakan ONLINE COACHING di Seluruh Malaysia. Yang terkini coaching berjalan di luar Malaysia juga termasuk China & Qatar.

🌸 Tidak kira di mana anda berada, anda boleh menyertai Coaching SuriKurus x Herbalife ni. Mealplan mudah untuk ikut & flexible! 

🌸 Merupakan Headcoach dalam Community Coaching Team SuriKurus.



Berkesan ke Online Coaching ni? Boleh Kurus ke dengan Online Coaching ni?


Untuk pengetahuan anda, Team SuriKurus Online Coaching Herbalife dah berjaya bantu turunkan lebih 100KG secara konsisten setiap bulan, MasyaAllah.

Program kami memang direka khas untuk WANITA dari seluruh Malaysia, dengan semua latar belakang -- tak kira suri rumah, yang sibuk bekerja, guru, tak sempat bersenam, banyak komitment, untuk turun berat dengan sihat dalam apa jua gaya hidup anda.

Untuk lihat hasil coachee turun berat & bukti keberkesanan ONLINE COACHING HERBALIFE TEAM SURIKURUS, anda boleh follow saya di instagram.

Search di Instagram: #TeamSuriKurus







Tiada ulasan:

Catat Ulasan