Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Selasa, 30 Ogos 2016

Harga Herbalife

Bismillah.



Untuk beli produk Herbalife, kena dapatkan melalui Coach Herbalife sebenarnya. Program bersama Herbalife ni sebenarnya sangat personalised. Kami Coach mengikut keperluan individu tu sendiri. Sebab tu dah cari dekat kedai ke, farmasi ke, klinik ke, tapi tak jumpa kat rak-rak yang dorang susun produk tu. Melainkan kalau pekerja tu sendiri yang jadi Coach Herbalife. Haaa macam tu. :)

Dan disebabkan program Herbalife ni sangat personalised, pakej harga pun sangat personalised mengikut budget & keperluan individu yang nak mula program. Kiranya, untuk orang yang nak turun berat harga lain, nak kekal berat harga lain, nak naik berat pun harga lain. Jadi, langkah pertama adalah dapatkan Coach Herbalife anda terlebih dahulu. (Untuk yang masih belum ada Coach Herbalife, boleh whatsapp/hubungi saya untuk coaching -- Coach Fatin 0193709753)


TURUN/KEKAL BERAT BADAN
SARAPAN SIHAT 

COACH FATIN SYAHIRAH
Whatsapp/call/mesej: 0193709753
Facebook page: Coach Fatin Syahirah
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf

Tiada ulasan: