Khamis, 27 April 2017

Pengedar Herbalife Malaysia

Bismillah.

Assalamualaikum.

Saya Fatin Syahirah. Kawan-kawan & biasanya orang panggil nama manja Fatin je. Saya merupakan distributor (pengedar) Herbalife sejak tahun 2012. Atau ramai orang panggil Coach Herbalife ye jugak. Kiaranya termasuk tahun ni dah masuk 4 tahun dan memasuki tahun ke-5, tanpa henti.






Semuanya bermula apabila ibu saya gunakan Herbalife sebagai sarapan sihat, kemudian saya juga terjebak sama dengan sarapan sihat Herbalife. Sejak umur belasan tahun lagi, saya seorang yang takut akan kenaikan berat badan. Alhamdulillah, saya berjaya kekalkan berat badan yang ideal selama menggunakan Herbalife, 4tahun kini.

Bermula hanya dengan tukar sarapan pagi kepada Herbalife shake, alhamdulillah saya dapat kawal pemakanan harian saya & dapat kurangkan pengambilan "kalori jahat" dalam makanan seharian. Yang lagi best, bukan sahaja saya dapatkan kekalkan berat badan ideal selama 4tahun menggunakan Herbalife, saya juga rasa lebih bertenaga! 

Start dari situ, saya juga berkongsi dengan kawan-kawan tentang program turun/kekal berat bersama Herbalife. Saya happy bila coachee yang ikut program turun berat bersama saya menggunakan Herbalife boleh turun berat tanpa tekanan, boleh makan nasi untuk turun berat, dan boleh kekal kurus selepas turun berat.


Alhamdulillah pengalaman 4 tahun membantu ramai orang turun berat, juga secara tidak langsung mendidik diri saya agar kekal dengan amalan pemakanan seimbang & gaya hidup aktif bersama Herbalife. :)

Kini saya merupakan Coach Herbalife sepenuh masa. Base perniagaan saya di Paka, Terengganu. *Herbalife Terengganu*

Tapi dalam masa yang sama Coaching saya juga berlangsung secara Online tidak kira di mana sahaja, asalkan ada WHATSAPP.

Untuk yang pertama kali nak dapatkan Herbalife, Herbalife hanya boleh didapati oleh Coach Herbalife yang berdaftar sahaja. Sekiranya anda belum ada Coach & nak dapatkan produk Herbalife, boleh lah hubungi saya. InsyaAllah saya akan buat yang terbaik untuk anda dapat hasil dengan Herbalife. 


COACH FATIN SYAHIRAH

WHATSAPP/TEL/MESEJ: 0193709753
FACEBOOK: FATIN SYAHIRAH
FACEBOOK PAGE: COACH FATIN SYAHIRAH
INSTAGRAM: @fatinsyaibrahim_hlf

Tiada ulasan:

Catat Ulasan