Sabtu, 7 Julai 2012

kosong kepada hero.

bismillah.

it's been quite a time aku tak update belog. maybe sebab lebih sibuk nak menguruskan hidup di alam reality. hehe.
post ni akan jadi pendek sahaja. sebab sekarang pun sepatutnya aku dah kena tido, esok nak bangun awal, gerak pergi zerothero gambang!
sape yang pergi esok?? jumpa korang kat sana!
sape yang tak pergi?? rugi! melepas satu ilmu. hehe.

supposed to sleep early, tapi baju belum packing semuanya.
barang ada yang belum siap semuanya.
banyak dugaan so far. lagi-lagi untuk pergi my first zero to hero ni. hari tu dekat booth, kak fahima tanya aku, apa dugaan terbesar dalam herbalife setakat ni?
aku tak tau nak jawab apa, sebab even time nak jadi supervisor ni, aku still boleh managed the pressure, alhamdulillah.

if only kak fahima ask me later than that day, contoh hari ni ke, aku boleh list down apa dugaan terbesar aku dalam herbalife so far.kot-kot esok kak fahima tanya lagi, i'll give my answer.
tapi takpe, insyaAllah setiap dugaan yang akan dilalui, will make us stronger. as long as, jangan pernah putus asa. jangan biarkan stress terlalu membelenggu diri. haha. aku ni dah terlalu stress these few days, sampai makan banyak gila, pastu tido. buruk perangai. nasib berat still maintain. nak tau how, ask me how! :)

selain tu, dugaan dan ujian yang kita lalui ni, sedikit sebanyak boleh improve diri kita k arah yang lebih baik. cari kelemahan dan kesilapan yang kita dah buat, audit diri sendiri balik. kenapa boleh jadi macam tu. macam mana nak handle if any case jadi balik. belajar dari kesilapan. itu yang penting!

ok ada baju nak kena pack lagi.

i have lotsss of stories to share of.
insyaAllah one fine day, nanti aku update lagi.


pssst : have u renew your dreams today?

pssst psssst : semoga perjalanan zero2hero esok berjalan lancar dan selamat insyaAllah. semoga dipermudahkan semuanya. Lillahitaala. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan