Memaparkan catatan dengan label diet sihat. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label diet sihat. Papar semua catatan

Jumaat, 25 Mac 2022

Pakej Harga Herbalife Terkini 2022


Bismillah. 

Pejam celik, sekejap je dah masuk tahun 2022. Dah nak Ramadhan Raya pun! Rasa macam baru je masuk tahun 2021 kan? Apapun, semoga masa yang berlalu menjadikan kita insan yang lebih baik. Sama ada baik dari segi hal personal, spiritual, diet, business, penjagaan diri dalam kesihatan mental dan fizikal. 

Dah masuk tahun baru, seperti biasa ramai yang berazam untuk realisasikan impian turun berat dan kekal kurus. Ada yang azamnya sentiasa dianjak dari tahun-tahun sebelumnya, ada yang baru pertama kali berazam untuk turunkan berat. Yang mana pun anda, DOESN'T MATTER. Yang penting bila kita dah mula ada kesedaran untuk turun berat & ada kemahuan untuk mulakan langkah, itu pun dah sangat memberi impak besar dalam tindakan kita. Sehari selangkah, lambat laun sampai jua ke destinasi impian. 


PAKEJ HARGA HERBALIFE 2022



*Produk tidak bertujuan untuk mencegah/mengubati apa-apa penyakit*


Sebenarnya untuk turun berat, ada beberapa pakej yang anda boleh mula ikut keperluan dan budget. Apa yg perlu anda tahu sebelum mulakan journey Herbalife adalah anda TIDAK perlu beli semua produk untuk mula journey Herbalife. Keberkesanan kurus dengan Herbalife tidak bergantung kepada berapa banyak produk yang anda ada, tapi bergantung pada mealplan & bimbingan yang betul. Sebab tu dekat sini, penting untuk mula dapatkan produk Herbalife melalui Coach Herbalife. 

Dengan mula Herbalife dari kami Suri Kurus, anda akan dapat coaching PERCUMA bersama pembelian produk Herbalife dari saya. Maksudnya, pakej yang bayar hanyalah harga produk. Tiada yuran tersembunyi/tambahan untuk coaching sahaja. Berbaloi sangat! 😍

Whatsapp 0193709753 sekiranya anda baru nak mula Herbalife. 


Nak mula dengan produk Herbalife yang mana untuk kurus dengan berkesan?


1. Sebenarnya dengan guna Formula 1 shake sahaja pun boleh turun berat, kalau itu yang sesuai dengan budget anda. Apa yang penting dekat sini adalah guna produk dengan mealplan & bimbingan yang betul, bukan ikut-ikutan mahupun sekadar google. 

2. Setiap orang mempunyai keperluan badan yang berbeza-beza untuk kurus dengan sihat & berkesan. Ada orang boleh makan banyak, ada orang boleh makan kurang sikit. Sebab tu, untuk kurus dengan sihat dan tanpa berlapar, anda tak boleh simply ikut je cara orang.

3. Dalam SuriKurus, anda akan dapat personalized mealplan dan bimbingan bila beli Herbalife dari kami. Personalized mealplan tu macam mana? Personalized mealplan tu adalah jumlah & susunan pengambilan makanan harian yang kami dah kira detail mengikut keperluan badan setiap individu. Dengan ikut mealplan yang kami sediakan, anda boleh kurus tanpa berlapar, tanpa stress dan terbukti berkesan! 

4. Mealplan yang kami sediakan pulak tak complicated langsung. Makan kat kedai boleh, masak sendiri boleh. Yang penting sesuai untuk mana-mana lifestyle. Diet yg sihat adalah diet yang tidak menyusahkan, kan? 

5. Tips yang saya nak highlight kat sini jugak, kalau anda nak kurus sihat dengan bantuan Herbalife, penggunaan teamix sahaja tidak menurunkan berat badan ya. maybe boleh la turun 1-2kg. Tapi kalau anda nak turun 10-50kg, penggunaan teamix sahaja tidaklah membantu. Tetap kembali kepada pemakanan harian yang betul. Teamix bukan shortcut ya! 


NAK MULA HERBALIFE DENGAN BERKESAN?

WHATSAPP 

019 370 9753
019 370 9753
019 370 9753





Khamis, 31 Mei 2018

PROGRAM TURUN BERAT BADAN ONLINE

Bismillah.

PROGRAM TURUN BERAT BADAN 



Sedang survey dan sedang mencari maklumat berkenaan produk Herbalife? Boleh teruskan membaca. Moga memberi manfaat :)

Sekiranya belum ada Coach dan berminat nak mulakan program Herbalife, boleh whatsapp di 0193709753.


Bila dah sampai post blog ni, dah tentu anda sedang cari penyelesaian untuk turun berat badan. 



Untuk dalam proses penurunan berat badan, anda mesti mahukan cara yang selamat, sihat, terbaik, berkesan, tiada kesan sampingan, membuahkan hasil dan juga tanpa tekanan. 


Dan anda juga pasti mengharapkan hasil yang berkesan dan berbaloi untuk anda laburkan duit yang anda belanjakan untuk dapatkan berat ideal & bonusnya juga kesihatan yang baik. Pendek kata, anda bukan hanya dapat turun berat dan kekal kurus, tapi lebih sihat dan bertenaga juga!


DAH CUBA MACAM-MACAM CARA UNTUK KURUS, TAPI BERAT SUSAH ATAU TAK TURUN-TURUN JUGAK?



Dah cuba diet sendiri, tapi lama-lama makin selesa dan hilang momentum. Kemudian berat naik semula. Penatnyaa :(

Dah cuba diet sendiri, dah campur senaman sekali, tapi berat nak turun 1kg sebulan pun susah. Lama-lama rasa macam nak give up. Tak berbaloi..

Dah cuba diet sendiri. Mula-mula ok lagi. Tapi nak kena kira kalori, dan kena sediakan sendiri awal tapi masa terhad sebab kerja semakin banyak. Tak sempat nak buat semua!! 

Dah cuba produk X, cirit birit je memanjang. 

Dah cuba produk Y, hilang selera makan, malam-malam tak boleh tidur sebab jantung asyik berdebar-debar tanpa sebab. 

Dah cuba produk Z, tak sedap!!


Dah cuba pelbagai cara, tapi selalu berakhir dengan frust untuk turun berat. Rasa macam susahnya nak turun berat, sedangkan MUDAHNYA nak turun berat ni. Apa kata kali ni mula program kurus dengan Coach Fatin & jadikan ni cara terakhir yang anda cuba sebab insyaAllah kali ni betul-betul berjaya turun berat & dapatkan berat ideal!! :)

 

NAK KURUS TAPI TAK ADA MASA?


Banyak tips kurus & semua orang kata nak kurus kena bersenam. Tapi anda tak ada masa?

Anda risau berat yang semakin meningkat setiap kali timbang. 

Ramai orang ada masalah berkaitan MASA. 

Tiada masa untuk bersenam setiap hari.

Tiada masa untuk masak makanan sihat setiap hari. 

Tiada masa untuk kira kalori dan pastikan dapat nutrisi seimbang setiap hari dalam makanan seharian. 

Nak kurus, tapi sedang menyusu. Takut susu pulak berkurang. 


Kalau nak tunggu ada masa baru nak turun berat, sampai bila?
JANGAN RISAU!! 

Jom mulakan Program Kurus 30 Hari dengan Coach Fatin! :) 


PROGRAM KURUS 30 HARI


Program 30 hari ni merupakan intensif dan langkah permulaan untuk turun berat. 
So, dengan 30 hari pertama, berapa KG yang anda boleh turun?

3KG? 5KG? 7KG?

Apa kata anda mula dengan Program Kurus 30 Hari, baru lah tahu berapa KG yang boleh turun! :)


Dalam pek percubaan Program Kurus 30 Hari, anda akan mendapat:

- Progress turun berat badan. Bukan hanya boleh turun berat, tapi pakej inchloss sekali!
- Produk Herbalife 
- Jurulatih (Coach) Pengurusan Berat Badan
- Pelan Pemakanan Sihat (Personalised meal plan) & mealplan sangat mudah untuk anda ikut
- Pemantauan dan Follow Up
- Support Group sebagai Sokongan Motivasi
- Kelas Kurus Online
- Reward 

Coaching kami 100% ONLINE & berjalan di seluruh Malaysia khususnya, dan di mana-mana negara lain amnya. Walaupun ONLINE, tapi terbukti BERKESAN & anda boleh turun berat dengan MUDAH & ENJOY! 


ANDA INGIN BERMULA SEKARANG?

WHATSAPP 0193709753







Seterusnya, antara soalan yang banyak ditanya;

KENAPA GUNAKAN PRODUK HERBALIFE?


  Soalan 1: Saya taknak guna produk lah. Saya nak kurus dengan diet sendiri. 

Jawapan 1: Sebenarnya untuk turun berat, langkah terbaik bukan semestinya dengan cara sendiri baru lah terbaik. 

Tahu tak, dari segi kos, kos perbelanjaan untuk beli makanan yang betul-betul sihat tu sebenarnya SAMA DENGAN BELI PRODUK HERBALIFE!! In fact, ada yang lagi mahal berbanding kalau beli produk Herbalife! 

Betul, dengan penggunaan produk Herbalife, perbelanjaan bulanan turut jadi lebih jimat dari biasa! 

Bezanya, Herbalife sangat mudah & cepat untuk disediakan, tanpa anda perlu kira kalori dan kandungan nutrisi untuk sediakan hidangan biasa!

Tak perlu stress nak kejar masa. 
Tak perlu kira kalori.
Tak perlu fikir nak masak menu apa untuk sediakan satu hidangan lengkap waktu sarapan & makan malam. Mudah sangat! 

 Pendek kata, gantian makanan ni adalah bantuan untuk anda turun berat badan dengan SELESA & PASTI mendapat hasil. 


Soalan 2: Herbalife ni selamat ke? Ada kesan sampingan tak?

 Jawapan 2: Badan shaping, kulit lebih sihat & improve, tenaga lebih improve, kurang craving/keinginan pada makanan yang tidak sihat, pencernaan lebih happy, dan yang paling terkesan bila kena tukar baju saiz baru! Yang ini saya nasihatkan lebih berhati-hati nanti rambang mata nak pilih baju yang lebih banyak design. Hehe


Soalan 3: Taknak guna produk sebab taknak 'bergantung' hanya pada produk.   

Jawapan 3: Anda tak bergantung pada apa-apa pun kalau guna Herbalife ni, sebab Herbalife ni bukan ubat dan tidak mengandungi kimia berbahaya.  

Produk Herbalife ni 100% semula jadi seperti makanan-makanan lain kat pasaran yang kita selalu beli. Bahkan, Herbalife tersenarai dalam kategori MAKANAN, bukan ubat kurus. 

Seperti mana anda perlukan nasi dalam menu seharian, macam tu juga lah ibaratnya kita perlukan Herbalife dalam menu seharian. 

Kita bukan bergantung pada apa-apa makanan. Faktanya, kita memang perlu makan untuk sumber tenaga & hidup. Dan kita pilih apa yang kita makan. 

Dan saya pilih Herbalife sebagai sarapan pagi saya sejak tahun 2012. :) 


Soalan 4: Herbalife ni selamat ke untuk ibu mengandung? Berpantang? Menyusu? Orang tua? Orang berpenyakit?
 
 Jawapan 4: Seperti sebahagian jawapan ada di Jawapan 3. Dan selagi boleh makan nasi, insyaAllah boleh guna Herbalife. :)



Kenapa Herbalife?
Bagaimana Herbalife membantu penjagaan makan?




*Herbalife merupakan produk gantian makanan No. 1 Dunia. Dan telah berjuta-juta orang yang berjaya untuk turun berat dengan Herbalife di seluruh dunia. 


Soalan umum: 
Kenapa nak kena guna Herbalife? Selamat ke?

Jawapan:

Disokong oleh sains. 
Sains di sebalik produk. Herbalife diuji secara klinikal oleh saintis.
Penggunaan shake sebagai gantian makanan membantu untuk turun berat dengan mudah!
Di samping itu, Herbalife membantu untuk kurangkan kalori & lengkapkan keperluan nutrisi harian. 

Kaya Dengan Protein
18g protein dalam setiap hidangan, membantu untuk turun berat dengan efektif, meningkatkan metabolisma badan yang membantu penurunan berat badan dengan lebih berkesan & memberi efek shaping!! 

Rendah Kalori
Kalori per hidangan shake dalam sekitar 90-200 kalori bergantung pada cara penyediaan. Yang lagi best, kenyang sampai tengah hari! Anda perlu cuma makan on time! *Jadual flexible boleh bincang dengan Coach :)

Mudah disediakan di mana sahaja, sedap & cepat!
Tahu tak, anda boleh KURUS dengan perisa yang sedap, dengan cara penyediaan secepat 2 MINIT! Boleh tambah ais lagi kalau nak! 
Anda boleh pilih antara 6 perisa yang ada mengikut selera masing-masing yang mana semua boleh bantu untuk KURUS! Antara perisa yang ada adalah: Chocolate, Vanilla, Strawberry, Cappucino, Tropical Fruits, & Cookies n Cream (yang ni paling HOT!) :)

DAPATKAN HERBALIFE SEKARANG?


WHATSAPP 0193709753


Coaching Turun Berat Badan Online

WOW!! 

Tidak kira di mana anda berada, anda boleh sertai Coaching Kurus Online ni sebab ianya 100% ONLINE. 

Asalkan anda ada Whatsapp, anda pasti BOLEH KURUS! 


INGIN MULAKAN SEKARANG?
WHATSAPP 0193709753


TESTIMONI

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*
  Testimoni saya sendiri, Coach Fatin, shaping.

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*
CikPah, ibu anak 1, turun 31KG


 
*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*
Saidah, Ibu anak tiga, turun 18.8KG




Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu
Ibu anak tiga, turun 20KG


*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*


Apakah kesan yang saya boleh dapat apabila saya mulakan Program Kurus 30 Hari?


- Badan lebih cergas, bertenaga & ringan.
- Progress turun berat badan dari minggu pertama. 
- SHAPING SHAPING SHAPING!! Bukan hanya sekadar turun berat atau melihat KG menurun, tapi badan pun susut dengan sihat & seimbang!
- Kulit lebih sihat
-Pencernaan lebih selesa
- Kurang craving/keinginan pada makanan manis dan yang tidak sihat.
- Rasai sendiri!!

*Hasil produk tidak tipikal, berbeza mengikut individu
*Produk tidak bertujuan untuk mencegah/mendiagnos apa-apa penyakit


INGIN MULAKAN SEKARANG?

WHATSAPP 0193709753

Siapa yang perlu mulakan program Herbalife?


Orang yang sukar turun berat badan 
Lelaki dan wanita 
Orang berusia
Orang yang tak nampak gemuk, tapi sendiri tahu yang kena kurus untuk sihat
Orang yang nak sihat 
Orang yang tak nak guna bahan kimia atau cara tak sihat untuk kurus 
Orang yang mencari solusi untuk ubah gaya hidup sihat 
Orang yang nak turunkan lemak sahaja, tanpa turunkan berat 
Orang yang tak overweight/obes, tapi nak kempiskan perut atau kecilkan lengan/peha

Sertai Program Kurus 30 Hari Sekarang

WHATSAPP SEKARANG 

0193709753
0193709753
0193709753

FACEBOOK: Fatin Syahirah 
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf

Follow saya di Instagram untuk update terkini!
https://www.instagram.com/fatinsyaibrahim_hlf/





ONLINE COACHING SELURUH MALAYSIA 




Isnin, 14 Ogos 2017

Produk Kurus Terbaik

Kat luar sana, ramaiii sangat yang sedang cari solusi nak turun berat. Dan ramai jugak yang dah cuba macam-macam cara untuk turun berat, tapi hasilnya hampa.

Dah cuba tak makan sangat, tapi tak turun dan laparrrr. 
Dah cuba nak bersenam, tapi masa pulak terhad sangat. Mana nak handle anak lagi, kerja lagi. Sibuk sangat! Ada yang terhad pulak badan injured & baru lepas bersalin. 
Nak diet, tapi tak sempat nak masak. Untuk student pulak, kat hostel tak boleh nak masak.
Dah cuba makan ubat kurus X, tapi lepas stop naik berganda. 
Dah diet, dan dah happy berat turun, tapi bila start enjoy makanan kegemaran, berat senangnya naik balik.
Tengah diet tapi kena stop sebab susu drop. Sian anak T___T

Snanye banyakkk lagi respond yang saya terima. Apapun, nak kurus ni ada banyakkk cara. Pilih je yang mana asalkan sesuai dengan badan, lifestyle & yang paling paling paling penting, turun berat dengan sihat dan berkesan dan ni anda boleh dapat dengan Program Kurus 30 Hari x Herbalife ni.




Kenapa Kurus dengan Herbalife?

1. Produk yang selamat, diuji secara klinikal & saintifik

Antara yang paling kena titikberatkan sebelum mulakan produk adalah -- Adakah produk yang kita nak guna tu selamat? Sebab kita bukan je nak kurus, tapi apa yang jauh lebih penting adalah sihat. So, kurus dan sihat adalah yang paling diimpikan semua orang. Betul tak?

Dan yang bagusnya Herbalife ni adalah produk Herbalife ni dijamin selamat termasuk untuk ibu menyusu pun. Sedikit fakta berkenaan Herbalife, Herbalife ni dah berusia 37 tahun & ada dalam lebih 90 negara di seluruh dunia. So bukan rakyat Malaysia ni je yang guna tau, seluruh dunia pun guna. So anda tidak keseorangan, lagi-lagi ada Coach ni kan. Ecehhhh

Dan yang buat produk Herbalife ni pun bukannn calang-calang orang. Kami ada saintis di sebalik produk. Dan saya sendiri pernah jumpa beberapa saintis ni waktu training untuk coaches. :)


2. Ada Coach dan coaching yang Khusus untuk semua Coachee

Herbalife ni bukan macam produk-produk lain yang anda boleh beli simply kat kedai/toko jamu/farmasi. Sebab Herbalife ni bukan je beli macam tuu, pastu suka hati la nak guna macam mana. NO. Herbalife ni mesti beli dengan Coach, sebab coaching personalized ikut individu.

Ibu menyusu, ibu bekerja, cikgu-cikgu, orang yang bersukan, orang yang berat 100kg nak turun berat, semua mempunyai mealplan yang berbeza tau. Tak boleh sama ratakan, sebab setiap individu mempunyai gayahidup & bmr tak sama.

So, personalized mealplan & coaching ni penting sangat untuk pastikan anda sebagai coachee dapat turun berat dengan efektif, tanpa berlapar, mudah & pasti kurus dengan Herbalife tanpa mengira latar belakang & lifestyle anda. Tapi 1st thing 1st, memang kena beli produk melalui Coach & communicate dengan Coach lepas tu.

3. Makanan yang sihat, rendah kalori dalam masa yang sama padat dengan nutrisi.

Untuk turun berat dengan sihat, bukan bermakna kena kurangkan makan, sebab dengan kurangkan makan, kita secara automatik akan kurangkan pengambilan nutrisi juga. Apa yang penting untuk turun berat dengan sihat & seimbang ni anda perlu kenal pasti kualiti dan kuantiti makanan tu. Dan berita baiknya, Herbalife dah sediakan kedua-duanya -- anda boleh turun berat dengan kurangkan kalori tanpa kurangkan nutrisi dengan Herbalife! So, anda boleh turun berat dengan sihat, tanpa berlapar, kulit pun tak menggelebeh.

4. Turun berat tanpa rasa stress, enjoy & fun!

5.Dapat result!

Berapa ramai kat luar sana yang nak kurus, tapi tak berjaya? Antara usaha yang ramai orang buat untuk turun berat adalah;

Saya dah kurang makan, tak makan malam, tapi nak turun 1kg pun susah, lapar pulak tu. 
Saya banyak bersenam, dah 2 bulan bersenam, tapi berat tak turun pun. Letihnyaaa..
Saya dah cuba produk X, beli dah beberapa tempoh, tapi berat tak turun jugak.
Tengah diet, tapi selalu moody je pulak. 
Nak eat clean, tapi tak sempat masak. 
Dan banyakkk lagi.. 

Best part is dengan Herbalife anda boleh turun berat dengan sihat, turun berat walaupun sibuk, dan walaupun tak sempat bersenam!

6. Personalized meal plan diberi untuk setiap coachee.

Yang ni best sangat. Sebab kebanyakan orang, bukan nak turun berat sangat. Ada yang memang nak turun berat dalam sekitar 5-50kg, dan ada jugak yang taknak turun berat pun tapi nak kecilkan peha dan kempiskan perut. Ada jugak yang nak turun berat sambil menyusu, ada yang nak turun berat waktu berpantang.

Dan semua kategori di atas perlukan meal plan yang berbeza untuk turun berat dengan sihat & sangat efektif dengan Herbalife.  :)


6 point di atas ni antara sebab kenapa anda perlu turun berat dengan Herbalife. Banyakkk lagi sebab lain yang tu anda akan rasai sendiri bila join program. Anda bukan boleh turun berat je, tapi dapat side effect Herbalife yang positive pulak! Jangan terkejut bila kulit anda makin sihat, makin bertenaga dan banyak lagi!


Okey so sekarang dah ready nak mula program kurus dengan Herbalife? Boleh contact saya anytime soon ya!


PROGRAM KURUS 30 HARI
Coach Fatin 0193709753
IG: @fatinsyaibrahim_hlf



Ahad, 11 September 2016

Senarai Harga & Pakej Herbalife Malaysia

Bismillah.

Produk Herbalife ni bukan sahaja dikenali sebagai produk yang membantu untuk turun berat dengan sihat, tetapi juga produk Herbalife turut diiktiraf produk gantian makanan terbaik #1 Dunia, masyaAllah. Awal program saya dengan Herbalife dulu, saya naik 5kg berat otot dengan Herbalife, dan boleh maintain kurus dengan berat ideal selama hampir 5tahun, alhamdulillah. :)

Produk Herbalife turut dikenali dengan keberkesanannya. Antara program yang tersedia melalui Coach Herbalife ni adalah;

Turun berat dengan sihat
Kekal berat badan
Turun lemak
Kurus selepas bersalin
Tingkatkan tenaga
Sarapan sihat & ideal
Kulit sihat - Good news is, Herbalife ada skin line yang dikenali Herbalife SKIN yang mana produk bebas paraben & bebas sulfat! 

Dann, untuk pengetahuan semua, produk Herbalife hanya boleh didapati oleh Coach Herbalife. (Boleh hubungi saya, Coach Fatin 0193709753, sekiranya anda masih belum mempunyai Coach.) Haaa, sebab tu ada yang cuba-cuba cari kat farmasi/klinik, tapi tak ada kannn. Sebabnya, Herbalife hanya boleh didapati melalui Coach. Produk yang korang beli tu datang bersama servis untuk pastikan korang dapat hasil dengan produk tau!





 Formula 1 atau nama famous dia Herbalife Shake ni produk utama dalam Herbalife, sebagai nutrisi seimbang. Lagi best sebab Herbalife Formula 1/Shake ni ada 6 perisa boleh pilih tau! 
Chocolate
Vanilla
Strawberry
Cappucino
Tropical Fruits
Cookies n' Cream! (So far, ni antara perisa TOP & HOT sebab SEDAP!!)


So, Produk Herbalife Malaysia ni terbahagi ikut kategori. 

Nutrisi Asas

Formula 1 Shake (ada 6 perisa)
Multivitamin 

Turun Berat Badan

Teamix (Lemon, Peach)
Formula 3 Protein
TC Formula
Chocolate peanut protein bar

Penuaan Sihat

Calcium Plus
Multivitamin & minerals

Targeted Nutrition

Herbalife Aloe Concentrate Mix
NW Formula
Omega 3 Fish Oil
Mixed Fibres With Inulin Powder Drink - Apple Flavour

Tenaga & Kecergasan

Guarana Powder Plus

Kecantikan Kulit

Herbalife SKIN


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kegunaan dan manfaat produk, anda boleh hubungi saya. 

Saya merupakan Coach Herbalife Malaysia sejak tahun 2012.

COACH FATIN SYAHIRAH 
0193709753
FACEBOOK PAGE: COACH FATIN SYAHIRAH
INSTAGRAM: @fatinsyaibrahim_hlf