Memaparkan catatan dengan label Kurus dengan sihat. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Kurus dengan sihat. Papar semua catatan

Jumaat, 7 Ogos 2020

Herbalife Malaysia New Product Launching - Herbalife Collagen Plus Powder

Herbalife Malaysia new product launching, HERBALIFE COLLAGEN PLUS POWDER kini berada dalam Malaysia!! 😍

Ramai yang tahu tentang fungsi collagen untuk menua dengan kulit yang sihat. 
Tahu tak, seiring dengan lanjutan usia, penghasilan collagen dari badan kita secara semula jadinya akan berkurang? Sebab tu, untuk menua dengan sihat, penting untuk kita pemakanan harian kita yang betul. So, kepentingan jaga makan dgn sihat bukan sahaja untuk kurus, malah untuk sihat. 

Apakah Collagen?


Collagen adalah protein yang paling banyak ada dalam badan kita. Collagen ni terdapat dalam otot, tulang, kulit, saluran darah, sistem pencernaan dan tendon. Inilah antara yang membantu untuk menguatkan dan menganjalkan kulit kita. 

HERBALIFE COLLAGEN PLUS POWDER (Orange flavour)



Manfaat utama 

👉 Ia mengandungi kolagen hidrolisis ikan. 
👉 Vitamin c - menyokong pengembangan kolagen dan memberikan perlindungan antioksian. 
👉 Vitamin B2, B3, B6, biotin, zinc, dan kuprum - penting untuk kulit dan rambut yang sihat. 


Penggunaan 

Ambil sekali sehari. Boleh dicampurkan dengan air kosong atau jus. 

========================================================================

Boleh cuba ya! 😍


Sekiranya anda berminat nak cuba Herbalife tapi belum ada Coach Herbalife, boleh whatsapp saya di 0193709753. 

HERBALIFE COACH MALAYSIA 
019 370 9753
019 370 9753
019 370 9753



Isnin, 24 Julai 2017

Testimoni Herbalife Terkini - Edisi Kurus Raya

Bulan Syawal dah sampai ke penghujungnya, ramai Suries yang dah kembali ke pangkal jalan mula ikut semula mealplan yang Coach bagi. Dalam masa yang sama, dah semakin ramai jugak yang sedang mencari solusi untuk turun berat & sedang mencari Pakej Harga Turun Berat dengan Herbalife. Anda di tempat yang betul! :D


Ramai yang dah turun berat waktu Ramadhan hari tu. Siapa yang turun berat jugak? So, Raya ni macam mana? Naik berapa KG?
Jangan risau berat yang naik waktu Raya. Raya sebulan je, tapi bukan bermakna boleh makan sesuka hati sampai mudaratkan badan, kan. Berat naik sikit-sikit waktu raya tu normal, so jangan sedih kalau berat naik time raya tu. Yang perlu risau adalah berat yang makin naik pada waktu 11 bulan yang lain selain dari bulan Raya tu. Haaa tu kena amik berat :)

Kurus itu Pilihan 

Snanye, untuk turun berat tu adalah pilihan individu. Sama macam berat yang semakin naik tu pun secara tak langsung adalah pilihan individu tu sendiri. So, kalau tak nak berat naik & baju makin tak muat, buatlah pilihan dan keputusan untuk turun berat. Pasti boleh, asalkan ada tindakan & usaha ke arah nak turun berat tu. Fighting! So sekiranya anda sedang mencari Coach Kurus Wanita, yang buat anda pasti turun berat dengan happy, boleh hubungi Coach Fatin 0193709753 okey! :)

Testimoni Kurus Herbalife Edisi Raya

Kisahnya, sempena Raya hari tu, saya adakan Raya Transformation Challenge! Ramai yang join, tapi ada jugak yang tak hantar gambar sebab malu. Hehe. Apapun, saya sebagai coach tetap happy & bangga dengan progress dan achievement masing-masing. I really do! *terharu*

So, kat sini saya share beberapa transformation coachees yang join program ye. Semoga memberi inspirasi pada awak yang sedang dalam misi turun berat jugak tu. :)

Disclaimer: 
Semua coachee turun berat sepenuhnya menggunakan produk Herbalife x SuriKurus Coaching. Hasil tidak tipikal ye, berbeza mengikut individu. 

 
Ain, turun 11.5KG, turun berat sambil menyusu.


Saidah, turun 15.8KG, turun berat sambil menyusu, ibu anak 3.

Maryam, turun 6.5KG, pelajar.

Ida, turun 15KG, ibu anak 3.

Samiah, turun 18KG, ibu anak 1.

Suhada, turun 11KG, ibu anak 2.

Nor, turun 14KG, surirumah

Hayati, turun 14KG total dari awal program. Shaping Raya 2017, ibu anak 2.


Ni antara result turun berat dari Raya Transformation Challenge tempoh hari. Ni baru sebahagian dari transformasi coachee tau. :)


APA YANG ANDA AKAN DAPAT BILA ANDA BELI PRODUK HERBALIFE DARI SAYA?

1. Guideline Herbalife yang sangat detail: Detail pasal kalori, detail pasal bancuh shake untuk kenyang lebih lama/yang sangat sibuk, bahan apa yang sesuai letak dalam shake untuk turun berat & turun lemak, nak makan nasi banyak mana, kalau tak sempat masak -- nak pilih makanan apa waktu beli kat kedai, kalau tak sempat bersenam -- nak buat macam mana untuk boost turun berat, nak makan lauk banyak mana, apa tips lain untuk kurus? Semua saya berikan. Hanya dengan yang beli Herbalife dari saya!

Jadi, janganlah beli Herbalife yang tak pasti asli atau tak, halal atau tak, main beli je kat mana-mana asalkan murah, pastu tak tahu pun guideline nak guna Herbalife secara terbaik.

2. Support group, Online Community:  Kawan-kawan dalam Team SuriKurus sangat supportive dan membantu kawan-kawan lain yang nak turun berat dengan effective. Share resipi masak, workout dari rumah, resipi shake & tips kurus masing-masing. Kebanyakan coachee saya turun 4-7KG dalam bulan pertama. Anda akan belajar banyak dari mereka. 

3. Berpeluang dapat hadiah, penghargaan, dapat diskaun & paling penting dapat PASTI KURUS. Mana lagi nak dapat -- Kurus tu dah mesti dapat, pastu boleh dapat hadiah lagi! Jadi, jangan lepaskan peluang!!

COACH FATIN
0193709753
Facebook: Fatin Syahirah
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf
 

Rabu, 12 Julai 2017

Coach Turun Berat Wanita

Ramai wanita yang nak turun berat badan, dan dah cuba pelbagai cara untuk kuruskan badan. Tapi apa-apa pun, yang terbaik adalah dengan adanya Coach/guru turun berat ni untuk kita refer. Kan?

Tapi tu lah, nak cari Coach, tapi kebanyakan Coach lelaki pulak. Segan satu hal, tak selesa nak cerita detail target nak turun berat pun satu hal.

Nak turun berat sebab -- pinggul dah semakin melebar, pakaian dalam dah semakin ketat dan tak selesa nak pakai, nak turun berat tanpa ganggu menyusu baby, dan banyak lagi.

Jangan risau, saya Coach Turun Berat Wanita yang Terbaik untu anda! :)

Mencari Coach Turun Berat Wanita


Saya Coach Fatin, dah berpengalaman lebih dari 5 tahun dalam Coach dan bantu ramai wanita untuk turun berat dengan sihat & tanpa berlapar, dengan Program Kurus 30 Hari & dengan menggunakan produk Herbalife.

Dalam coaching saya, ramai ibu-ibu & gadis-gadis yang dah berjaya turun berat & ada juga yang masih dalam progress turun berat.

Ada yang turun 5KG dalam sebulan..
Ada yang turun 5KG dalam 2 bulan.
Ada yang turun berat dalam masa yang sama bersenam.
Ada juga yang turun berat tapi tak sempat bersenam pun. Yang tak mampu bersenam atas faktor kesihatan pun ada..

Apapun keadaan Coachee, semua #PastiKurus dengan Program Coaching SuriKurus ni. Yang penting adalah coachee enjoy & happy sepanjang program. Dan dalam masa yang sama, misi saya adalah coachee boleh turun berat tanpa stress dengan jadual yang flexible. Happy coachees happy me! :)

Wanita turun berat dengan Coaching SuriKurus x Herbalife

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu.

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu.

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu.

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu.

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu.

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu.
Mereka dah bermula, anda bila lagi? :)


APA YANG ANDA AKAN DAPAT BILA ANDA BELI PRODUK HERBALIFE DARI SAYA?

1. Guideline Herbalife yang sangat detail: Detail pasal kalori, detail pasal bancuh shake untuk kenyang lebih lama/yang sangat sibuk, bahan apa yang sesuai letak dalam shake untuk turun berat & turun lemak, nak makan nasi banyak mana, kalau tak sempat masak -- nak pilih makanan apa waktu beli kat kedai, kalau tak sempat bersenam -- nak buat macam mana untuk boost turun berat, nak makan lauk banyak mana, apa tips lain untuk kurus? Semua saya berikan. Hanya dengan yang beli Herbalife dari saya!

Jadi, janganlah beli Herbalife yang tak pasti asli atau tak, halal atau tak, main beli je kat mana-mana asalkan murah, pastu tak tahu pun guideline nak guna Herbalife secara terbaik.

2. Support group, Online Community:  Kawan-kawan dalam Team SuriKurus sangat supportive dan membantu kawan-kawan lain yang nak turun berat dengan effective. Share resipi masak, workout dari rumah, resipi shake & tips kurus masing-masing. Kebanyakan coachee saya turun 4-7KG dalam bulan pertama. Anda akan belajar banyak dari mereka. 

3. Berpeluang dapat hadiah, penghargaan, dapat diskaun & paling penting dapat PASTI KURUS. Mana lagi nak dapat -- Kurus tu dah mesti dapat, pastu boleh dapat hadiah lagi! Jadi, jangan lepaskan peluang!!

COACH FATIN
0193709753
Facebook: Fatin Syahirah
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf

Khamis, 27 April 2017

Pengedar Herbalife Malaysia

Bismillah.

Assalamualaikum.

Saya Fatin Syahirah. Kawan-kawan & biasanya orang panggil nama manja Fatin je. Saya merupakan distributor (pengedar) Herbalife sejak tahun 2012. Atau ramai orang panggil Coach Herbalife ye jugak. Kiaranya termasuk tahun ni dah masuk 4 tahun dan memasuki tahun ke-5, tanpa henti.






Semuanya bermula apabila ibu saya gunakan Herbalife sebagai sarapan sihat, kemudian saya juga terjebak sama dengan sarapan sihat Herbalife. Sejak umur belasan tahun lagi, saya seorang yang takut akan kenaikan berat badan. Alhamdulillah, saya berjaya kekalkan berat badan yang ideal selama menggunakan Herbalife, 4tahun kini.

Bermula hanya dengan tukar sarapan pagi kepada Herbalife shake, alhamdulillah saya dapat kawal pemakanan harian saya & dapat kurangkan pengambilan "kalori jahat" dalam makanan seharian. Yang lagi best, bukan sahaja saya dapatkan kekalkan berat badan ideal selama 4tahun menggunakan Herbalife, saya juga rasa lebih bertenaga! 

Start dari situ, saya juga berkongsi dengan kawan-kawan tentang program turun/kekal berat bersama Herbalife. Saya happy bila coachee yang ikut program turun berat bersama saya menggunakan Herbalife boleh turun berat tanpa tekanan, boleh makan nasi untuk turun berat, dan boleh kekal kurus selepas turun berat.


Alhamdulillah pengalaman 4 tahun membantu ramai orang turun berat, juga secara tidak langsung mendidik diri saya agar kekal dengan amalan pemakanan seimbang & gaya hidup aktif bersama Herbalife. :)

Kini saya merupakan Coach Herbalife sepenuh masa. Base perniagaan saya di Paka, Terengganu. *Herbalife Terengganu*

Tapi dalam masa yang sama Coaching saya juga berlangsung secara Online tidak kira di mana sahaja, asalkan ada WHATSAPP.

Untuk yang pertama kali nak dapatkan Herbalife, Herbalife hanya boleh didapati oleh Coach Herbalife yang berdaftar sahaja. Sekiranya anda belum ada Coach & nak dapatkan produk Herbalife, boleh lah hubungi saya. InsyaAllah saya akan buat yang terbaik untuk anda dapat hasil dengan Herbalife. 


COACH FATIN SYAHIRAH

WHATSAPP/TEL/MESEJ: 0193709753
FACEBOOK: FATIN SYAHIRAH
FACEBOOK PAGE: COACH FATIN SYAHIRAH
INSTAGRAM: @fatinsyaibrahim_hlf

Isnin, 24 Oktober 2016

Apa Komen Doktor Mengenai Program Turun Berat dengan Herbalife?

Bismillah.

Tanpa kita sedar, statistik rakyat Malaysia yang obes semakin meningkat kini -- hampir 50%! Bayangkan 3 dari 5 orang rakyat Malaysia sebenarnya obes!

Dan sebenarnya ramai juga sedang berusaha untuk turun berat.

Ada yang berjaya. Tahniah!!
Ada yang bersemangat sekejap, sebab dah usaha tapi nak turun 1kg sebulan pun susah. Penatnyaaa kalau setiap kali nak turun berat kena usaha dari awal. Tapi bagus lah! Sebab semangat untuk turun berat tu masih berterusan. Tiada istilah gagal selagi tidak berputus asa.
Ada yang tercari-cari cara yang mudah, sihat, tanpa tekanan, boleh makan nasi, sekali dengan pakej shaping, untuk turun berat.

Berita baiknya, sekiranya anda sedang mencari solusi untuk turun berat dengan Herbalife yang mempunyai semua ciri-ciri di atas, saya sebagai Coach Herbalife boleh membantu anda :)
Sekiranya anda belum mempunyai Coach Herbalife, boleh hubungi saya Coach Fatin 0193709753 :)


Apa komen Doktor Mengenai Program Turun Berat dengan Herbalife?

   
Boleh tontot short video ini untuk dengar komen Dr. Flechtner-Mors, M.D, Ph.D,  Head of the Clinical Nutrition Research Unit and Obesity Research Group in the department of gastroenterology, endocrinology, nutrition and metabolism at the University of Ulm, Germany. 


COACH FATIN SYAHIRAH

WHATSAPP/TEL/MESEJ: 0193709753
FACEBOOK: FATIN SYAHIRAH
FACEBOOK PAGE: COACH FATIN SYAHIRAH
INSTAGRAM: @fatinsyaibrahim_hlf