Memaparkan catatan dengan label Herbalife. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Herbalife. Papar semua catatan

Jumaat, 6 Julai 2018

Coach Kurus Online Wanita

Salam Syawal.

Sejak dah habis Raya ni, ramai sangat yang cari Herbalife. Tahniah kerana anda di tempat yang betul, untuk solusi turun berat terbaik, mudah & berkesan! Yang lagi best sebab program kurus saya 100% ONLINE, bermakna anda boleh kurus dari rumah atau di mana je


Kurus walaupun sibuk dengan SuriKurus Coaching
Saya percaya ramai wanita kat luar sana yang nak turun berat, dan dalam masa yang sama ramai yang dah cuba macam-macam cara untuk kurus. Bagi yang dah berjaya turun berat -- TAHNIAH! 
Dan bagi yang belum berjaya turun berat, jangan risau & jangan putus asa. Sekarang adalah masa yang terbaik untuk anda kurus dengan Suri Kurus coaching! :)

Suri Kurus Online Coaching


Kenapa mesti kurus dengan Suri Kurus Coaching Herbalife ni?

1. 100% Online Coaching


Thanks to technology, anda kini boleh kurus dari rumah. Walaupun coaching 100%, tapi coaching terbukti berkesan. Ramai wanita dalam coaching program saya berjaya turun berat, walau di mana mereka berada. Setakat ni coachees dalam coaching saya tinggal di seluruh Malaysia, termasuk Brunei pun ada! Yes, sekiranya anda dari Brunei, anda juga boleh Kurus bersama Suri Kurus coaching ni. Best kan bila jarak bukan lagi alasan & halangan untuk kita turun berat badan dengan sihat, mudah & berkesan. 

2. Mealplan mudah untuk ikut


Yes, anda boleh makan nasi & boleh turun berat tanpa berlapar dengan Suri Kurus coaching ni! Tahan lapar pun tak boleh tau. Sebab nak turun berat dengan sihat ni tak perlu tahan lapar pun.
Tak wajib eat clean dan takde istilah diet ketat/extreme diet pun. Pendek kata, anda still boleh enjoy lauk kegemaran & turun berat. Nak makan ayam masak merah ke, masak kicap ke, ayam panggang ke -- BOLEH!

Mealplan yang diberikan nanti personalised ikut keperluan badan setiap orang. So basically mealplan setiap coachee mungkin berbeza-beza, termasuk mealplan khusus untuk ibu yang menyusu & nak kurus. Jangan risau, anda boleh turun berat tanpa efek susu drop :)

3. Kurus walaupun sibuk, tak wajib bersenam


It's good kalau anda boleh spend time untuk bersenam, sebab senaman ni bukan je untuk turun berat tapi untuk kita rasa lebih sihat. Senaman jugak penting untuk kita menua dengan lebih sihat. Tapi good news untuk yang sibuk & tak sempat bersenam, sebab anda still boleh turun berat dengan sihat bersama Suri Kurus online Coaching Herbalife! 

Bila anda dah join program nanti, anda akan kenal ramai lagi coachee yang turun berat tapi dalam masa yang sama sibuk tak sempat nak exercise ni, dari pelbagai background. Ada surirumah, ada doktor, ada nurse, ada kerja sendiri, ada kerja ofis, ada kerja shift. It's no excuse weight loss program. Seronok sangat!

4. Tak wajib masak & tak wajib eatclean, sangat sesuai untuk orang yang sibuk. 


Makan kat kedai pun boleh kurus, asalkan ikut guideline mealplan yang diberikan. Yang penting communicate dengan Coach ya. Sebab mealplan tu boleh adjust & flexible ikut lifestyle individu. :)

5. Ada coach & group support yang awesome. 


Kat dalam group tu nanti, anda bukan je dapat knowledge & kelas kurus online, tapi jugak boleh dapat motivasi & support dari kawan-kawan lain dalam tu yang sama-sama nak kurus dengan sihat ni. Dan, bila anda mula Herbalife, anda bukan je dapat produk, tapi dapat coaching sekali tanpa yuran tambahan! Saya sebagai coach akan pastikan anda dapat turun berat & get results! 



========================================================================

Ni antara sebab kenapa anda mesti join Suri Kurus Online Coaching untuk dapatkan produk Herbalife. Snanye ada banyakkkk lagi benefit lain. Ramai coachee yang awal-awal takut nak join program sebab takut tak kurus, takut lapar, macam-macam lagi. Tapi bila join program, masing-masing happy betul bila bukan je boleh turun berat, dapat banyak benefit lain skali. Siap yang dapat cash reward lagi! 

So, kalau anda nak mula Herbalife, pastikan beli dari Coach Herbalife ya! make sure dapatkan dari saluran yang betul. kalau tak rugiii nanti! 


PROGRAM KURUS 30 HARI 
COACH FATIN 
0193709753 

Boleh follow IG saya untuk result terkini.


Khamis, 31 Mei 2018

PROGRAM TURUN BERAT BADAN ONLINE

Bismillah.

PROGRAM TURUN BERAT BADAN 



Sedang survey dan sedang mencari maklumat berkenaan produk Herbalife? Boleh teruskan membaca. Moga memberi manfaat :)

Sekiranya belum ada Coach dan berminat nak mulakan program Herbalife, boleh whatsapp di 0193709753.


Bila dah sampai post blog ni, dah tentu anda sedang cari penyelesaian untuk turun berat badan. 



Untuk dalam proses penurunan berat badan, anda mesti mahukan cara yang selamat, sihat, terbaik, berkesan, tiada kesan sampingan, membuahkan hasil dan juga tanpa tekanan. 


Dan anda juga pasti mengharapkan hasil yang berkesan dan berbaloi untuk anda laburkan duit yang anda belanjakan untuk dapatkan berat ideal & bonusnya juga kesihatan yang baik. Pendek kata, anda bukan hanya dapat turun berat dan kekal kurus, tapi lebih sihat dan bertenaga juga!


DAH CUBA MACAM-MACAM CARA UNTUK KURUS, TAPI BERAT SUSAH ATAU TAK TURUN-TURUN JUGAK?



Dah cuba diet sendiri, tapi lama-lama makin selesa dan hilang momentum. Kemudian berat naik semula. Penatnyaa :(

Dah cuba diet sendiri, dah campur senaman sekali, tapi berat nak turun 1kg sebulan pun susah. Lama-lama rasa macam nak give up. Tak berbaloi..

Dah cuba diet sendiri. Mula-mula ok lagi. Tapi nak kena kira kalori, dan kena sediakan sendiri awal tapi masa terhad sebab kerja semakin banyak. Tak sempat nak buat semua!! 

Dah cuba produk X, cirit birit je memanjang. 

Dah cuba produk Y, hilang selera makan, malam-malam tak boleh tidur sebab jantung asyik berdebar-debar tanpa sebab. 

Dah cuba produk Z, tak sedap!!


Dah cuba pelbagai cara, tapi selalu berakhir dengan frust untuk turun berat. Rasa macam susahnya nak turun berat, sedangkan MUDAHNYA nak turun berat ni. Apa kata kali ni mula program kurus dengan Coach Fatin & jadikan ni cara terakhir yang anda cuba sebab insyaAllah kali ni betul-betul berjaya turun berat & dapatkan berat ideal!! :)

 

NAK KURUS TAPI TAK ADA MASA?


Banyak tips kurus & semua orang kata nak kurus kena bersenam. Tapi anda tak ada masa?

Anda risau berat yang semakin meningkat setiap kali timbang. 

Ramai orang ada masalah berkaitan MASA. 

Tiada masa untuk bersenam setiap hari.

Tiada masa untuk masak makanan sihat setiap hari. 

Tiada masa untuk kira kalori dan pastikan dapat nutrisi seimbang setiap hari dalam makanan seharian. 

Nak kurus, tapi sedang menyusu. Takut susu pulak berkurang. 


Kalau nak tunggu ada masa baru nak turun berat, sampai bila?
JANGAN RISAU!! 

Jom mulakan Program Kurus 30 Hari dengan Coach Fatin! :) 


PROGRAM KURUS 30 HARI


Program 30 hari ni merupakan intensif dan langkah permulaan untuk turun berat. 
So, dengan 30 hari pertama, berapa KG yang anda boleh turun?

3KG? 5KG? 7KG?

Apa kata anda mula dengan Program Kurus 30 Hari, baru lah tahu berapa KG yang boleh turun! :)


Dalam pek percubaan Program Kurus 30 Hari, anda akan mendapat:

- Progress turun berat badan. Bukan hanya boleh turun berat, tapi pakej inchloss sekali!
- Produk Herbalife 
- Jurulatih (Coach) Pengurusan Berat Badan
- Pelan Pemakanan Sihat (Personalised meal plan) & mealplan sangat mudah untuk anda ikut
- Pemantauan dan Follow Up
- Support Group sebagai Sokongan Motivasi
- Kelas Kurus Online
- Reward 

Coaching kami 100% ONLINE & berjalan di seluruh Malaysia khususnya, dan di mana-mana negara lain amnya. Walaupun ONLINE, tapi terbukti BERKESAN & anda boleh turun berat dengan MUDAH & ENJOY! 


ANDA INGIN BERMULA SEKARANG?

WHATSAPP 0193709753







Seterusnya, antara soalan yang banyak ditanya;

KENAPA GUNAKAN PRODUK HERBALIFE?


  Soalan 1: Saya taknak guna produk lah. Saya nak kurus dengan diet sendiri. 

Jawapan 1: Sebenarnya untuk turun berat, langkah terbaik bukan semestinya dengan cara sendiri baru lah terbaik. 

Tahu tak, dari segi kos, kos perbelanjaan untuk beli makanan yang betul-betul sihat tu sebenarnya SAMA DENGAN BELI PRODUK HERBALIFE!! In fact, ada yang lagi mahal berbanding kalau beli produk Herbalife! 

Betul, dengan penggunaan produk Herbalife, perbelanjaan bulanan turut jadi lebih jimat dari biasa! 

Bezanya, Herbalife sangat mudah & cepat untuk disediakan, tanpa anda perlu kira kalori dan kandungan nutrisi untuk sediakan hidangan biasa!

Tak perlu stress nak kejar masa. 
Tak perlu kira kalori.
Tak perlu fikir nak masak menu apa untuk sediakan satu hidangan lengkap waktu sarapan & makan malam. Mudah sangat! 

 Pendek kata, gantian makanan ni adalah bantuan untuk anda turun berat badan dengan SELESA & PASTI mendapat hasil. 


Soalan 2: Herbalife ni selamat ke? Ada kesan sampingan tak?

 Jawapan 2: Badan shaping, kulit lebih sihat & improve, tenaga lebih improve, kurang craving/keinginan pada makanan yang tidak sihat, pencernaan lebih happy, dan yang paling terkesan bila kena tukar baju saiz baru! Yang ini saya nasihatkan lebih berhati-hati nanti rambang mata nak pilih baju yang lebih banyak design. Hehe


Soalan 3: Taknak guna produk sebab taknak 'bergantung' hanya pada produk.   

Jawapan 3: Anda tak bergantung pada apa-apa pun kalau guna Herbalife ni, sebab Herbalife ni bukan ubat dan tidak mengandungi kimia berbahaya.  

Produk Herbalife ni 100% semula jadi seperti makanan-makanan lain kat pasaran yang kita selalu beli. Bahkan, Herbalife tersenarai dalam kategori MAKANAN, bukan ubat kurus. 

Seperti mana anda perlukan nasi dalam menu seharian, macam tu juga lah ibaratnya kita perlukan Herbalife dalam menu seharian. 

Kita bukan bergantung pada apa-apa makanan. Faktanya, kita memang perlu makan untuk sumber tenaga & hidup. Dan kita pilih apa yang kita makan. 

Dan saya pilih Herbalife sebagai sarapan pagi saya sejak tahun 2012. :) 


Soalan 4: Herbalife ni selamat ke untuk ibu mengandung? Berpantang? Menyusu? Orang tua? Orang berpenyakit?
 
 Jawapan 4: Seperti sebahagian jawapan ada di Jawapan 3. Dan selagi boleh makan nasi, insyaAllah boleh guna Herbalife. :)



Kenapa Herbalife?
Bagaimana Herbalife membantu penjagaan makan?




*Herbalife merupakan produk gantian makanan No. 1 Dunia. Dan telah berjuta-juta orang yang berjaya untuk turun berat dengan Herbalife di seluruh dunia. 


Soalan umum: 
Kenapa nak kena guna Herbalife? Selamat ke?

Jawapan:

Disokong oleh sains. 
Sains di sebalik produk. Herbalife diuji secara klinikal oleh saintis.
Penggunaan shake sebagai gantian makanan membantu untuk turun berat dengan mudah!
Di samping itu, Herbalife membantu untuk kurangkan kalori & lengkapkan keperluan nutrisi harian. 

Kaya Dengan Protein
18g protein dalam setiap hidangan, membantu untuk turun berat dengan efektif, meningkatkan metabolisma badan yang membantu penurunan berat badan dengan lebih berkesan & memberi efek shaping!! 

Rendah Kalori
Kalori per hidangan shake dalam sekitar 90-200 kalori bergantung pada cara penyediaan. Yang lagi best, kenyang sampai tengah hari! Anda perlu cuma makan on time! *Jadual flexible boleh bincang dengan Coach :)

Mudah disediakan di mana sahaja, sedap & cepat!
Tahu tak, anda boleh KURUS dengan perisa yang sedap, dengan cara penyediaan secepat 2 MINIT! Boleh tambah ais lagi kalau nak! 
Anda boleh pilih antara 6 perisa yang ada mengikut selera masing-masing yang mana semua boleh bantu untuk KURUS! Antara perisa yang ada adalah: Chocolate, Vanilla, Strawberry, Cappucino, Tropical Fruits, & Cookies n Cream (yang ni paling HOT!) :)

DAPATKAN HERBALIFE SEKARANG?


WHATSAPP 0193709753


Coaching Turun Berat Badan Online

WOW!! 

Tidak kira di mana anda berada, anda boleh sertai Coaching Kurus Online ni sebab ianya 100% ONLINE. 

Asalkan anda ada Whatsapp, anda pasti BOLEH KURUS! 


INGIN MULAKAN SEKARANG?
WHATSAPP 0193709753


TESTIMONI

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*
  Testimoni saya sendiri, Coach Fatin, shaping.

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*
CikPah, ibu anak 1, turun 31KG


 
*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*
Saidah, Ibu anak tiga, turun 18.8KG




Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu
Ibu anak tiga, turun 20KG


*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu

Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*

*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*


Apakah kesan yang saya boleh dapat apabila saya mulakan Program Kurus 30 Hari?


- Badan lebih cergas, bertenaga & ringan.
- Progress turun berat badan dari minggu pertama. 
- SHAPING SHAPING SHAPING!! Bukan hanya sekadar turun berat atau melihat KG menurun, tapi badan pun susut dengan sihat & seimbang!
- Kulit lebih sihat
-Pencernaan lebih selesa
- Kurang craving/keinginan pada makanan manis dan yang tidak sihat.
- Rasai sendiri!!

*Hasil produk tidak tipikal, berbeza mengikut individu
*Produk tidak bertujuan untuk mencegah/mendiagnos apa-apa penyakit


INGIN MULAKAN SEKARANG?

WHATSAPP 0193709753

Siapa yang perlu mulakan program Herbalife?


Orang yang sukar turun berat badan 
Lelaki dan wanita 
Orang berusia
Orang yang tak nampak gemuk, tapi sendiri tahu yang kena kurus untuk sihat
Orang yang nak sihat 
Orang yang tak nak guna bahan kimia atau cara tak sihat untuk kurus 
Orang yang mencari solusi untuk ubah gaya hidup sihat 
Orang yang nak turunkan lemak sahaja, tanpa turunkan berat 
Orang yang tak overweight/obes, tapi nak kempiskan perut atau kecilkan lengan/peha

Sertai Program Kurus 30 Hari Sekarang

WHATSAPP SEKARANG 

0193709753
0193709753
0193709753

FACEBOOK: Fatin Syahirah 
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf

Follow saya di Instagram untuk update terkini!
https://www.instagram.com/fatinsyaibrahim_hlf/





ONLINE COACHING SELURUH MALAYSIA 




Jumaat, 29 September 2017

Kulit Cantik dengan Herbalife SKIN

 NAK TURUN BERAT DENGAN HERBALIFE? 

Boleh Whatsapp terus ke 0193709753 Coach Fatin. 


NAK KULIT SIHAT DAN TAHU LEBIH DETAIL? 

Boleh teruskan baca post ni. :)


Trend rakyat Malaysia sekarang semua orang nak putihkan kulit. Dari kulit sawo matang, nak putihkan kulit. Tapi, tahukah anda kulit yang sihat bukan semestinya mesti berkulit putih? Tapi kulit yang sihat bermakna kulit yang bebas jerawat, glowing & texture yang baik, tidak kira warna kulit putih, sawo matang atau gelap sekalipun. So, apapun warna kulit anda, LOVE your skin!! :)

Kulit kita tak sama.
Ada yang kulit berminyak, ada yang kulit kering, ada yang kulit bermasalah, ada yang kulit normal, dan banyak lagi. Apa pun, sebelum anda cuba apa-apa skin care atau apa-apa kaedah nak kulit sihat sekalipun, kenali kulit anda. Elakkan simply guna sebab ikut-ikut kawan. Apapun, you know your skin & yourself better, so pilih dengan betul k.

Sebelum saya kongsikan tips dan produk untuk kulit sihat dengan Herbalife, saya share pengalaman saya Kulit Sihat dengan Herbalife dulu ya :)

Kulit Sihat Dengan Herbalife


Seumur hidup saya selama 27 tahun (alamak kantoi umur HAHAH), hujung tahun 2016 adalah pengalaman kulit saya paling teruk dalam hidup. Semuanya bermula bila kulit saya sensitif menggunakan kosmetik (bb cream). Saya taktau orang lain, tapi waktu saya guna cream tu, kulit saya mula gatal. Sangka saya cleansing kot (HAHAH tang mana tah tetiba nak cleansing). So gigih la saya konsisten pakai selama sebulan. Bila stop je, terus jerawat tumbuh bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan.

Sedih.
Stress.
Takde keyakinan diri.
Marah diri sendiri.
Malu sampai taknak jumpa orang.
Benci sampai tak sanggup nak tengok muka sendiri kat cermin tau.
Sampai macam tu sekali waktu tu. Kesian kat diri sendiri. Tapi tu lah kan, sebab 1st time kena. Jerawat tu bukan takat tumbuh je, tapi dalam masa yang sama sakit jugak (berdenyut tau!)

Alhamdulillah stress tu tak lama. Kulit saya improve sepenuhnya dengan Herbalife, guna both Herbalife inner nutrition & Herbalife SKIN. Syukur Allah bagi kekuatan untuk saya lalui ujian ni. Bila toleh balik dari awal kulit saya breakout teruk, sampai lah hari ni, banyak sangat saya belajar. Kulit saya masih belum improve sepenuhnya. Sekarang fokus saya untuk hilangkan parut. Doakan saya sama, ya.

Kiri waktu akhir tahun lepas. Kanan minggu lepas.

Version close up. ALHAMDULILLAH.

Kulit saya sebelum breakout. Hehe semoga lebih baik dari dlu hendaknya.

Tips Saya Improve Kulit dengan Herbalife

1. Minum air secukupnya

Yang ni penting sangat sebenarnya. Saya konsisten minum air kosong dalam lingkungan 4-6L setiap hari. Dan dalam masa yang sama saya elakkan minuman manis. Haaa part minum air kosong ni bukan nak kurus je perlu minum air masak secukupnya, nak kulit sihat, nak tubuh lebih sihat pun kena minum air kosong secukupnya tau.

70% dari badan kita perlukan air. So jangan ragu untuk minum air kosong secukupnya. Yang perlu takutkan minum air berlebihan adalah air manis & berkarbonat. Tu baru betul bahaya!

2. Makan dengan sihat & seimbang

Apa yang kita makan, membentuk tubuh badan kita. Kalau kita banyak makan makanan proses, maka badan kita pun tak sihat. Bukan je efek berat badan yang akan jadi makin bertambah, tapi jugak kesihatan kita secara menyeluruh. Kita makan untuk penuhi keperluan nutrisi pada badan kita. So, makan dengan sihat, anda akan terkejut dengan hasilnya!

3. Saya double intake pengambilan Herbalife saya

Untuk pengetahuan, saya improve kulit saya, alhamdulillah sepenuhnya dengan produk Herbalife. Saya minum shake lebih banyak dari biasa, saya makan dengan sihat & saya pakai Herbalife SKIN double dari biasa. Hehe memang puas hati. Dan jimatkan jugak! :D

4. Saya elakkan makanan proses dan gula!

Gula ni bahaya tau & boleh sebabkan kita ketagih nak gula sepanjang masa. Rasa nak makan/minum manis jeee. Padahal tak lapar pun. Tapi cuba anda stop pengambilan gula & makanan proses, mesti terkejut!


Ok berikut antara tips & apa yang saya amalkan sepanjang saya improve keadaan kulit saya. Alhamdulillah snanye atas izin Allah juga.

Ada yang tanya saya, Herbalife ada produk skin care jugak ke? ADA! Herbalife ada HERBALIFE SKIN!
Herbalife SKIN tu apa? Apa istimewanya Herbalife SKIN ni?


HERBALIFE SKIN. Solusi Kulit Sihat. 


Bila dengar je nama Herbalife SKIN, apa yang anda perlu tahu & ingat adalah;

- Bebas Paraben & Sulfat
- Diuji secara klinikal
- Hasil dalam 7 hari (maksudnya anda boleh mula dapat progress dalam tempoh ni)
- Solusi kulit sihat untuk semua jenis kulit
- Selamat, sihat & ada penggunaan khusus untuk siang dan malam.
- Diuji oleh dermatologist. 

Herbalife Soothing Aloe Cleanser



Pembersih lembut ini menjadikan kulit anda putih mulus, lembut dan bersih.

  • Pembersih berasaskan Aloe vera dengan haruman segar dan lembut. Sesuai untuk kulit normal dan kering
  • Busa bak sutera yang lembut menanggalkan minyak berlebihan, kotoran dan mekap nipis dari kulit tanpa iritasi.
  • Aloe vera melembut dan melembapkan kulit.
  • Bebas paraben. Bebas sulfat. Diuji pakar dermatologi.

Herbalife Polishing Citrus Cleanser 



Microbead mencuci dengan mendalam untuk menyegarkan kulit anda menjadikan ia nampak sihat berseri.
  • Pembersih haruman segar dengan bayangan oren segar dan limau gedang. Sesuai untuk kulit normal dan berminyak.
  • Diuji secara klinikal untuk mengurangkan sebum yang dihasilkan oleh kulit selepas sekali penggunaan sahaja.*
  • Formula gel ringan dengan microbead yang mentenagakan.
  • Membuatkan kulit anda berasa segar yang menakjubkan.
  • Bebas paraben. Bebas sulfat. Diuji pakar dermatologi. 
*Diuji atas subjek, mengukur tahap sebum sejurus selepas dipakai.
100% subjek menunjukkan kekurangan sebum pada permukaan kulit selepas sekali digunakan.



Energizing Herbal Toner



Toner wajah dengan infusi aloe vera dan bebas alkohol berharuman sitrus Mandarin menyediakan penghidratan kepada kulit anda dan menyegarkan kulit yang nampak tidak bermaya.
  • Panduan penggunaan waktu AM/PM membantu menyediakan kulit anda untuk dengan lebih baik menyerap serum, pelembap siang atau waktu malam bagi memberikan hasil maksimum.
  • Merapikan kulit anda dengan lembut.
  • Kulit anda akan berasa segar dan bersih tanpa kekeringan atau terasa mencucuk.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Diuji pakar dermatologi.

 

Line Minimizing Serum




Serum pelbagai fungsi ini membantu mengurangkan tanda-tanda jelas penuaan*.

  • Panduan penggunaan waktu AM/PM membantu memaksimumkan hasil anda.
  • Mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan.
  • Ujian klinikal menunjukkan pembaikan yang memberangsangkan dari segi kelembutan, kelicinan, seri, kecahayaan dan kecerahan kulit dalam hanya tujuh hari.*
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Diuji pakar dermatologi.
 *Diuji atas subjek untuk kelicinan, kelembutan, kecahayaan, seri dan kecerahan yang diukur dengan penggredan pakar visual pada selang dua, empat dan tujuh hari. 100% subjek menunjukkan pembaikan dalam kelima-lima aspek selama tujuh hari.

Daily Glow Moisturizer

 Losen menghidrat serba guna dengan sifat yang mencerahkan untuk memberikan wajah anda pencahayaan yang sihat. Kulit nampak berseri, walaupun tanpa mekap.
  • Diuji secara klinikal untuk menunjukkan kulit yang nampak lebih bercahaya dan berasa lebih lembut dan licin dalam hanya tujuh hari.†
  • Dibuktikan secara kinikal menggandakan kelembapan kulit selama lapan jam.‡
  • Produk ini sesuai untuk mana-mana acara di mana anda mahukan kulit yang nampak segar dan lembut bak sutera atau di ketika anda hanya memerlukan kelembapan ringan.
  • Sangat sesuai untuk lelaki dan perempuan dan sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Diuji pakar dermatologi.
*Untuk melengkapkan rutin harian anda dan menyediakan perlindungan UVA/UVB daripada pendedahan biasa kepada sinaran matahari, pilihlah Skin Activator® Day Lotion SPF 15. Juga, gunakan Herbalife SKIN SPF 30 yang bakal diperkenalkan!
†Diuji atas subjek yang diukur dengan penggredan oleh pakar visual mengikut selang dua, empat dan tujuh hari. 96% daripada subjek menunjukkan pembaikan sepanjang tujuh hari dari segi kelicinan, kelembutan, kecahayaan dan seri. 93% menunjukkan pembaikan sepanjang tujuh hari dari segi kecerahan.
 
‡‡Diuji atas subjek, mengukur kelembapan kulit pada selang lapan jam. 100% daripada kulit subjek menunjukkan tahap kelembapan yang berganda dari garis dasar selepas lapan jam.


Protective Moisturizer SPA/PA+++



Pelembap yang membelai kulit agar licin dan lembut di samping menawarkan spectrum perlindungan UVA/UVB yang luas terhadap sinaran suria yang membahayakan.
  • Mengandungi aloe yang melembapkan kulit.
  • Dirumus untuk melicinkan dan melembutkan kulit.
  • Membantu menghalang selaran matahari*.
  • Tiada penambahan paraben.
  • Diuji oleh pakar dermatologi.
*Bila digunakan mengikut arahan pada label & disapu setiap hari.

 

Herbalife Firming Eye Gel 

 
Membantu memperbaiki penampilan kawasan mata yang sensitif dengan meningkatkan keanjalan kulit anda.*
  • Membantu memperbaiki penampilan kepejalan di kawasan mata.*
  • Mengandungi ekstrak timun yang menyegarkan.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Diuji pakar dermatologi.
*Diuji atas subjek untuk kepejalan dan keanjalan diukur oleh pakar visual pada selang tujuh hari dan 42 hari. Dalam 85% subjek, pembaikan dilihat dalam kepejalan/keanjalan pada kulit di bawah mata dalam 42 hari.

Herbalife Hydrating Eye Cream



Mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan di sekeliling mata, kawasan yang mempunyai jumlah kelenjar peluh dan minyak yang lebih rendah, menjadikan ia mudah mengalami penyahhidratan.
  • Diuji secara klinikal untuk menunjukkan peningkatan ketara dalam kelembapan kulit selama lapan jam.*
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Diuji pakar dermatologi.
*Diuji atas subjek, mengukur kelembapan kulit pada selang lapan jam. 100% daripada kulit subjek menunjukkan tahap kelembapan yang secara ketaranya lebih tinggi dari garis dasar selepas lapan jam.


Instant Reveal Berry Scrub


 
Lulur yang kaya dengan unsur antioksidan menggunakan biji beri untuk pengelupasan, yang membantu mendapatkan kulit yang lembut dan licin.
  • Menyerlahkan kulit yang lebih sihat.
  • Haruman yang segar dan berbau buah menghidupkan deria.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Bebas sulfat. Diuji pakar dermatologi.

Purifying Mint Clay Mask



Pupur tanah liat yang kaya dan berkrim ini memberi kesan tanah liat bentonit yang menyerap dan memberikan kesan segar untuk menanggalkan kotoran dan menyerap minyak berlebihan.
  • Diuji secara klinikal boleh memperbaiki penampilan liang pori selepas hanya satu kali digunakan.
  • Bayangan spearmint dan rosemary meningkatkan deria sambil menjadikan kulit anda lebih lembut dan licin.
  • Menyediakan kulit untuk menyerap serum dan pelembap kulit dengan lebih baik.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Diuji pakar dermatologi.


Replenishing Night Cream


 
Krim yang kaya dan mewah ini membantu menyampaikan kelembapan yang sangat diperlukan oleh kulit pada waktu malam. Penghidratan jangka panjang memberikan anda kulit yang lebih lembut dan licin sebaik sahaja bangun dari tidur.
  • Diuji secara klinikal untuk menunjukkan kulit yang nampak lebih licin dan lebih lembut dalam hanya tujuh hari.*
  • Menunjukkan pembaikan pada kulit wajah dan kecerahan dalam hanya satu minggu.*
  • Diuji secara klinikal untuk menunjukkan kelembapan kulit bertambah dua kali ganda selama lapan jam.†
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Bebas paraben. Diuji pakar dermatologi.

 
  

Ingin Kulit Sihat dengan Herbalife?


Asasnya sepanjang saya improve kulit saya, saya konsisten penggunaan hampir kesemua produk Herbalife SKIN yang saya sebutkan di atas. Cuma kalau culas sikit pun tang Eye Gel & Eye Cream tu la :D

Dalam banyak-banyak, produk yang paling saya suka adalah: 
Citrus Cleanser (sebab kulit saya berminyak), night cream, moiturizer, masker & scrub. Suka sangat! So anda boleh try sekarang dan rasai sendiri perbezaannya! 

Jangan malu jangan segan untuk whatsapp saya dan tanya berkenaan pakej Harga Herbalife SKIN.
Harga Herbalife SKIN ada banyak pakej, bersesuain dengan budget anda. Yang pasti Harga Herbalife SKIN ni murah, jimat & cantikkan kulit tau!


Kulit Sihat Dengan Herbalife SKIN

Program Kurus 30 Hari 


Herbalife Coach

Coach Fatin 

Whatsapp: 0193709753

Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf


Klik sini tentang Beli Herbalife Online

Klik sini tentang Turun Berat dengan Herbalife

Klik sini tentang Testimoni Terkini Herbalife