Memaparkan catatan dengan label cawangan herbalife. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label cawangan herbalife. Papar semua catatan

Selasa, 5 Januari 2021

Kisah Suri Kurus : Dila turun 15kg dengan makan nasi & tanpa eat clean setiap hari.

Dah masuk tahun baru 2021 ni, ramai yang berazam nak turun berat. Ada yang bawak ke depan azam tahun-tahun lepas keee? 🙊

Apa kata, tahun 2021 ni realisasikan azam kurus. Turun berat dengan mindset yang betul, attitude yang betul dan dengan ilmu, baru la journey turun berat jadi lebih mudah. Nak kekal kurus pun senang. Tu la yang kami praktis dalam Herbalife Suri Kurus coaching ni 😍

Dalam post kali ni, saya nak share kisah kurus salah seorang Suri Kurus members kami yang turun 15kg sambil menyusu, tak eat clean dan tak bersenam setiap hari pun. Hanya dengan ikut mealplan Suri Kurus je.


Kisah Dila, turun 15kg dengan Herbalife x Suri Kurus Coaching. 


*Hasil tidak tipikal, berbeza mengikut individu*

Sebelum saya share Q&A saya dengan Dila, saya intro tentang Dila sikit. Dila ni ibu bekerja yang most of the time lunch beli kat kedai je. Atas faktor kekangan masa, Dila tak sempat bersenam jugak. Paling konsisten ikut mealplan je. Tentang mealplan SuriKurus ni, kami sediakan based on keperluan badan masing-masing. So basically mealplan setiap client berbeza, mengikut keperluan badan masing-masing. Walaupun berbeza mealplan, tapi setiap client tetap ada peluang yang sama untuk turun berat dengan effective, tanpa mengira lifestyle dan umur. Best kan? So jom sambung interview saya dengan Dila tentang journey turun 15kg ni 👇


Q : Macam mana kenal Herbalife SuriKurus coaching?

Dila : Kenal tanpa sengaja sebab bila berniat nak consume Herbalife, saya just search coach yang terdekat dengan area rumah saya je and also yg online je sebab takut tak sempat nak commit untuk timbang dengan coach setiap minggu. Alhamdulillah jumpa team Suri Kurus.


Q : Kenapa nak kurus?

Dila : Sebab rasa dah gemuk sangat. Menyusu pun berat still naik. Pakai baju nampak lemak-lemak kat bahagian belakang sebab tubuh saya apple type, besar kat atas. Pengalaman menyusu anak pertama boleh kurus walaupun makan banyak. Kali kedua menyusu badan tak turun-turun. Saya sejenis yang suka makan nasi pagi dan kalau boleh takleh miss breakfast nasi. Sejak pandemik ni, nak keluar makan kat kedai kerap sangat jadi takut, nak singgah kedai sebelum masuk ofis atau masak pagi-pagi kat rumah tak sempat sebab setiap pagi terkejar-kejar nak hantar anak-anak taska lagi, nak masuk ofis lagi. 


Q : Expectation awal sebelum join Surikurus? 

Dila : Sebenarnye selepas jumpa team Suri Kurus, saya banyak tengok testimoni dari program Suri Kurus. Tengok result orang lain automatik jadi sangat-sangat excited untuk dapatkan result yang hebat jugak. Dan masa tu jugak terfikir kenapa la tak start herbalife awal lagi. Kalau tak mesti dah lama kurus. 😅


Q : Result bersama Suri Kurus? Ceritakan tentang pengalaman anda. 

Dila : Sebulan pertama join Suri Kurus, saya sangat disiplin follow mealplan. Cuma untuk lunch tak mampu nak strict no oil. Air manis memang tak ambik langsung sebab saya dah set alang-alang nak diet ni apa salahnya buat betul-betul. Nasib baik Suri Kurus tak strict sangat untuk lunch. 

Rutin makan saya macam biasa, takde perubahan masa dekat mana-mana pun. Lunch still keluar makan macam biasa. Tengah hari tu makan penuh pinggan macam bukan orang diet sampai suami tegur banyak sangat makan. Saya pun sampai rasa bersalah pulak makan banyak. Tapi bila dapat result sebulan turun 6kg, rasa teruja sangat-sangat. Lepas tu terus jatuh cinta dengan produk Herbalife.Saya pun terus topup product lain-lain luar dari pakej basic. Lepas 4 bulan dah turun 15kg dan dapat berat ideal. Makin ramai orang tegur dah makin kecik sekarang. Size baju dari XXL ke M. Memang terkejut sangat dengan hasil yang sendiri dapat. Tak pernah bermimpi pun nak dapat berat badan macam sekarang ni. 

Q : 3 tips penting Dila turun 15kg? 

Dila : 
1) Follow mealplan. Saya sebolehnya cuba untuk lunch ikut portion yang Suri Kurus dah provide. Waktu JJCM pun cuba untuk ikut portion yang dibenarkan dalam mealplan. Kalau dah terlebih makan, saya akan restart balik selepas balik dari JJCM.
2) Selalu motivate diri sendiri utk dapatkan result yang hebat dengan tengok result kawan-kawan lain yang dah berjaya dengan Suri Kurus.
3) Guna sebaik-baiknya group coaching Suri Kurus dengan tanya soalan untuk apa-apa yang tak faham dan selalu ambil input penting dari group ni.


*Produk tidak bertujuan untuk mencegah/mengubati apa-apa penyakit*


===========================================================================

Sekian sharing dari Dila. Kisah Dila mungkin ada persamaan dengan anda, mungkin berbeza. Journey kurus setiap orang berbeza-beza kan? Yang penting, just enjoy your weight loss journey, never compare your journey to others & celebrate your own progress even it's a small progress k. 😘

Bila dah turun 15kg, Dila dah tak boleh berahsia lagi yang Dila kurus dengan Herbalife Suri Kurus coaching & now she's part of Suri Kurus business team! So kalau anda nak mula journey Herbalife Suri Kurus, boleh hubungi Dila jugak k 😊


Whatsapp : 0139315027



Sabtu, 25 Januari 2020

Pakej Harga Terkini dan Senarai Harga Produk Herbalife 2020

Sekejap je dah masuk tahun 2020, tak perasan pun.

Ramai yang hubungi saya di 0193709753 dan tanya tentang harga terkini produk Herbalife,  so kat post ni saya akan share tentang harga terkini produk Herbalife Malaysia.




View this post on Instagram

Tips nak guna Herbalife dengan berkesan -- dapatkan dari kami 😍. We deliver products & results!! ====================================== KURUS 30 HARI SURIKURUS ONLINE COACHING 📲0193709753 ✔️ Turun Berat 5-50kg ✔️ Group Coaching Wanita sahaja ✔️ Mealplan PERSONALIZE MUDAH ✔️ Coaching Group yang supportive ✔️ Kelas Kurus Online ✔️ Food Diary Checking, HomeWork ✔️ Recognitions and Reward ✔️ 100% ONLINE & EFFECTIVE 💯 turun berat bagi yg ikut guideline . . TENTANG PROGRAM KAMI ❌ Kurus Tanpa stress ❌ Tak wajib masak/eat clean ❌ Tak wajib bersenam ❌ Kurus Tanpa Berlapar 🍚 Boleh makan NASI setiap hari ✔️ Boleh makan masakan Melayu . . Start Now 📲0193709753 30 DAYS TRIAL AVAILABLE. ⚫️ Herbalife Coach ⚫️ ONLINE Weight Loss Coaching, MUDAH & BERKESAN #TeamSuriKurus #ProgramKurus30Hari #CoachKurusOnline #HerbalifeMalaysia #herbalifecoachmalaysia
A post shared by COACH KURUS ONLINE | HERBALIFE (@fatinsyaibrahim_hlf) on


Untuk yang belum kenal, saya Fatin, merupakan Herbalife Independent Distributor, atau Coach Herbalife sejak tahun 2012. Saya bukan je Coach orang untuk kurus dengan menggunakan produk Herbalife, malah saya sendiri pun menggunakan produk Herbalife setiap hari, dah nak masuk 8 tahun ni 😍

So, kat bawah ni saya share tentang harga produk Herbalife Original, official dari HQ Herbalife.


SENARAI HARGA PRODUK HERBALIFE, SEMENANJUNG MALAYSIA


Senarai harga produk Herbalife Semenanjung Malaysia


Senarai harga produk Herbalife Semenanjung Malaysia

SENARAI HARGA PRODUK HERBALIFE SABAH DAN SARAWAK


Senarai Harga Produk Herbalife Sabah Sarawak

Senarai Harga Produk Herbalife Sabah Sarawak


PERLU KE GUNA SEMUA PRODUK HERBALIFE UNTUK HASIL YANG BERKESAN?


Keberkesanan produk Herbalife bukan lah bergantung kepada berapa banyak produk yang anda guna, tapi bergantung pada guideline dan mealplan yang betul, mengikut keperluan badan masing-masing. Guideline dan mealplan ni akan diberikan oleh Herbalife Coach yang anda dapatkan produk Herbalife tersebut. Secara asasnya, dari siapa anda dapatkan produk Herbalife, anda berhak untuk dapatkan service dan coaching tentang produk Herbalife skali. Make sure dapatkan produk Herbalife dari Coach ya. Sekiranyan anda masih belum mempunyai Coach, dan berminat untuk menggunakan produk Herbalife, boleh whatsapp 0193709753. 

Nak tahu tak, anda tetap boleh turun berat & dapat hasil yang berkesan walaupun hanya dengan menggunakan Formula 1 Herbalife sahaja? Dan pembelian & penggunaan produk Herbalife selain Formula 1 tu bergantung pada keperluan dan budget anda. So basically, anda tak semestinya perlukan semua produk Herbalife untuk dapatkan hasil yang effective! 


Tentang pakej dan produk Herbalife mana yang paling sesuai dengan anda, boleh bincang dengan Coach dan saya akan suggest mengikut keperluan dan kesesuaian anda 😊


READY UNTUK MULAKAN HERBALIFE JOURNEY ANDA?


WHATSAPP  0193709753

Klik sini tentang Cara mulakan produk Herbalife:

Klik sini tentang Produk Kurus 30 Hari :

Klik sini tentang Produk Herbalife Murah : 

Klik sini tentang Senarai Produk Herbalife : 



View this post on Instagram

Baru je masuk tahun baru, lagi 4 bulan nak Raya pulak. Kalau teringin nak kurus sebelum Raya & nak kurus dalam 2020 ni, elok la mula sekarang berbanding nak tunggu bulan puasa baru nak kurus. Bila mula sekarang, lebih realistik nak turun berat & kekalkan penurunan, sbb habit makan sihat terbentuk sbelum Raya. So kita pun lebih mudah nak manage berat & nafsu makan wakt Raya. Takde lagi insiden gemuk balik lepas Raya 😍 . Lagipun baik plan awal-awal kalau nak kurus, takut nanti takde baju Raya sbb tak sempat nak alter baju 😂 ====================================== KURUS 30 HARI SURIKURUS ONLINE COACHING 📲0193709753 ✔️ Turun Berat 5-50kg ✔️ Group Coaching Wanita sahaja ✔️ Mealplan PERSONALIZE MUDAH ✔️ Coaching Group yang supportive ✔️ Kelas Kurus Online ✔️ Food Diary Checking, HomeWork ✔️ Recognitions and Reward ✔️ 100% ONLINE & EFFECTIVE 💯 turun berat bagi yg ikut guideline . . TENTANG PROGRAM KAMI ❌ Kurus Tanpa stress ❌ Tak wajib masak/eat clean ❌ Tak wajib bersenam ❌ Kurus Tanpa Berlapar 🍚 Boleh makan NASI setiap hari ✔️ Boleh makan masakan Melayu . . Start Now 📲0193709753 30 DAYS TRIAL AVAILABLE. ⚫️ Herbalife Coach ⚫️ ONLINE Weight Loss Coaching, MUDAH & BERKESAN #TeamSuriKurus #ProgramKurus30Hari #CoachKurusOnline #HerbalifeMalaysia #herbalifecoachmalaysia
A post shared by COACH KURUS ONLINE | HERBALIFE (@fatinsyaibrahim_hlf) on