Selasa, 10 Oktober 2017

Herbalife di Terengganu

"Coach dari mana?"

Ramai yang tanya saya soalan di atas. Hehe. So saya perkenalkan diri sikit ya. Saya Coach Fatin, merupakan seorang Coach Herbalife yang tinggal di Terengganu. Saya sendiri bukan sahaja coach anda untuk menggunakan produk Herbalife, malah saya sendiri juga menggunakan produk Herbalife sejak tahun 2012 lagi. Sekejap je masa berlalu, kan? Dah hampir 6 tahun saya menggunakan produk Herbalife sebagai solusi sarapan sihat saya. :)

Tapi tinggal di mana bukan persoalannya, sebab coaching saya 100% Online. So, tidak kira anda dari mana, anda boleh dapatkan produk Herbalife dari saya. Atau dengan erti kata lainnya, anda boleh kurus dari rumah!

Sila klik sini untuk tahu lebih lanjut berkenaan BELI HERBALIFE ONLINE.

Coach Herbalife Terengganu, Malaysia 

Berkesan ke turun berat guna Herbalife melalui Online Coaching ni?


Coachee saya bukan hanya berada di Malaysia, tapi coachee saya juga ada yang tinggal di China & Qatar, dan masing-masing dah turun 5-12KG walau dengan coaching jarak jauh.

Inspiring kan? Jarak bukan lagi alasan dengan teknologi yang kita ada hari ni. Yang syoknya, walau dengan online coaching, anda still boleh enjoy program turun berat anda dengan Herbalife x SuriKurus Coaching ni tau!

Coachee saya kebanyakannya mempunyai latar belakang & gaya hidup yang berbeza;

Ada yang berniaga di pasar malam
Ada yang memang dalam rutin hariannya sertai aktiviti senaman 
Ada ibu menyusu & berpantang 
Ada yang sibuk tak sempat bersenam 
Ada ibu bekerja, ada juga suri rumah 
Ada golongan profesional
Ada yang memang teramat sibuk sehinggakan tak sempat nak masak kat rumah

Ni sebahagiannya. Tapi perbezaan ni tak menjadikan mereka & anda untuk tidak dapat turun berat. Dengan Herbalife, anda boleh;

Turun berat walaupun sibuk!
Turun berat walaupun tak sempat masak
Turun berat walaupun sedang menyusu
Turun berat walau apa pun lifestyle anda!

Pendek kata, anda #PastiKurus dengan Herbalife x SuriKurus Coaching ni. Best kan?

Stokis Herbalife Terengganu

Dengan Pembelian Produk Melalui Saya, anda akan dapat


1. Personalized mealplan khusus untuk anda. Secara kasarnya keperluan setiap individu berbeza, termasuklah sekiranya anda ibu menyusu, sibuk, kerja shift, dan sebagainya. Anda boleh turun berat tanpa berlapar mengikut lifestyle anda. Dan berita baik sekiranya anda ibu menyusu, anda boleh turun berat tanpa kurangkan susu badan. 

2. Whatsapp Group Coaching di mana semua peserta bergaul, share resipi, share tips kurus, share tips menyusu, share tips turun berat walaupun sibuk, dan banyak lagi! Intense coaching ni buat ramai coachee saya turun berat dengan efektif, antara sebabnya kawan-kawan semua turun berat.  

3. Saya bagi HOMEWORK minggu pada Coachee. Dengan homework ni, coachee dapat turun berat dengan fun, tanpa stress & yg penting dapat turun berat dengan seronok. Homework yang saya bagi tak strict pun, jangan risau. Dan anda boleh dapat hadiah tau! :) 

4. Kelas makanan mingguan. Banyak sangat yang anda akan belajar tentang semua ilmu untuk turun berat dengan sihat, mudah & efektif ni. Tinggal anda nak apply je. 

5. Facebook Group untuk bergaul dengan komuniti SuriKurus yang lebih besar. Lebih banyak resipi, inspirasi kurus & kelas tambahan untuk kurus dengan mudah dan efektif! 

Bayangkan dengan hanya pembelian produk Herbalife, anda dapat semua tu. Anda bukan je dapat produk Herbalife, tapi anda umpama DAPAT JURULATIH PERIBADI TANPA PERLU BAYAR LEBIH. Tak perlu beli Herbalife, pastu bayar yuran gym/senaman lain pulak. Anda beli Herbalife dari saya je dah cukup boleh dapat semua. :)

 Anda juga kena faham, anda dapat SEMUA DI ATAS TANPA YURAN TAMBAHAN. Tak perlu anda bayar saya asing untuk coach anda. Anda beli Herbalife dari saya, anda dapat semuanya! 

Bayangkan betapa ruginya bila anda beli Herbalife dari tempat-tempat yang takde coach ni. Dari nak berjimat, tak pasal-pasal jadi makin mahal. 


Boleh klik sini untuk TIPS BELI HERBALIFE & BELI HERBALIFE MURAH


Apa pun, buat pilihan dengan baik ye. :)

Tahun 2017 bakal melabuhkan tirai kurang dari 3 bulan. Tahun 2018 pun tak lama lagi akan berkunjung tiba. Azam Kurus 2017 apa khabar? Jom sama-sama kita realisasi kan azam kurus tu. Masih belum terlambat untuk bermula tau! 

Coach Anda;


PROGRAM KURUS 30 HARI 

COACH FATIN 
Whatsapp: 0193709753
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf 
Facebook Page: Coach Fatin Syahirah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan