Ahad, 7 Januari 2018

Tips Perut Kempis dengan Nutrisi Seimbang

Bismillah.

Dalam ramai orang hubungi saya untuk turunkan berat, ramai juga yang hubungi saya bertanya berkenaan bagaimana nak kempiskan perut. Ada juga yang tanya, nak kecikkan peha/lengan je.

"Coach, saya taknak turunkan berat sangat, tapi saya nak kempiskan perut.kecikkan peha atau lengan je. Boleh tak?"

Jawapan: Boleh, asalkan dengan penggunaan dan pemakanan yang betul. 

Dalam entry lepas, saya ada tekankan mengenai kepentingan dapatkan produk Herbalife daripada Coach Heralife yang sah, bukan sembarangan beli produk tanpa coaching. Inilah antara sebabnya, sebenarnya. Coaching ni bukan sekadar cara makan & jadual makan, tapi jugak apa-apa permasalahan atau rujukan, boleh refer pada Coach anda. Anda boleh dapatkan personalized coaching! :)

Ok jom berbalik pada topik.
Bagaimana cara kempiskan perut dengan diet seimbang?

Herbalife Makanan Seimbang Nutrisi


Seperti yang ramai orang tahu, Herbalife bukannya ubat kurus, tetapi makanan yang rendah kalori dan tinggi nutrisi. Dengan jadual makan & penggunaan yang betul, anda boleh turun lemak & shaping, selain dari turun berat bagi mereka yang nak turunkan berat badan.

Makan dengan seimbang karbo - protein - lemak - fibre - vitamins & minerals, sangat membantu dalam penjagaan makan yang mudah dan efektif. Dan Herbalife sangat membantu untuk turun berat tanpa jejaskan keperluan nutrisi seimbang tu, dengan pengambilan yang betul. Malah, anda juga boleh kurus tanpa perlu berlapar bila diet dengan nutrisi seimbang!



Turunkan Lemak & Kekalkan/Tingkatkan Otot

Sebenarnya, mereka yang dah mempunyai BMI yang normal tapi mengalami masalah perut buncit atau lengan/peha yang besar adalah berpunca daripada kandungan lemak dalam badan yang tidak ideal. Jadi, untuk hilangkan perut buncit hendaklah bermula dengan turunkan lemak dalam badan.

Yang menariknya, jadual makan yang diberikan dalam coaching saya berfokus pada penurunan lemak! Kesan dari penurunan lemak ni, KG turun sikit je, tapi inci dah hilang dulu, baju dah makin longgar, seluar dah kena tukar saiz, padahal bila timbang, KG tak turun sangat pun. Haaa best kan bila anda boleh turun berat dengan efek shaping skali!








APA YANG ANDA AKAN DAPAT BILA ANDA DAPATKAN PRODUK HERBALIFE DARI SAYA?

1. Guideline Herbalife yang sangat detail: Detail pasal kalori, detail pasal bancuh shake untuk kenyang lebih lama/yang sangat sibuk, bahan apa yang sesuai letak dalam shake untuk turun berat & turun lemak, nak makan nasi banyak mana, kalau tak sempat masak -- nak pilih makanan apa waktu beli kat kedai, kalau tak sempat bersenam -- nak buat macam mana untuk boost turun berat, nak makan lauk banyak mana, apa tips lain untuk kurus? Semua saya berikan. Hanya dengan yang dapatkan Herbalife dari saya!

Jadi, janganlah beli Herbalife yang tak pasti asli atau tak, halal atau tak, main beli je kat mana-mana asalkan murah, pastu tak tahu pun guideline nak guna Herbalife secara terbaik.

2. Support group, Online Community:  Kawan-kawan dalam Team SuriKurus sangat supportive dan membantu kawan-kawan lain yang nak turun berat dengan effective. Share resipi masak, workout dari rumah, resipi shake & tips kurus masing-masing. Kebanyakan coachee saya turun 4-7KG dalam bulan pertama. Anda akan belajar banyak dari mereka. 

3. Berpeluang dapat hadiah, penghargaan, dapat diskaun & paling penting dapat PASTI KURUS. Mana lagi nak dapat -- Kurus tu dah mesti dapat, pastu boleh dapat hadiah lagi! Jadi, jangan lepaskan peluang!!

COACH FATIN
0193709753
Facebook: Fatin Syahirah
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf

Tiada ulasan:

Catat Ulasan