Selasa, 14 Februari 2012

sakit

apa yang berlaku di sekeliling aku basically akan bagi aku pengajaran.
like makcik pakcik aku mostly ada kencing manis, ada yang sampai kena operate sebab luka etc. well siapa-siapa yang ada keluarga atau orang yang terdekat yang ada kencing manis mesti tau macam mana.
dan itu buat kita rasa nak jaga kesihatan dan diri kita lebih baik.
same goes bila kita tengok orang kaya dan berjaya, buat kita rasa lagi motivated untuk ingin lebih berjaya.
kecuali orang-orang yang punya hati kurang wangi, kejayaan orang lain menimbulkan dengki dalam hati, dalam diri.

nauzubillah, semoga penyakit tu dijauhkan dari aku dan keluarga.

aku nak update longer sebenarnya.
tapi aku don't feel so good sekarang.
i did a mistake tadi. tapi kak mas kata belajar dari kesilapan.

semoga kita-kita sentiasa berada dalam jagaanNya. :')
dan aku yakin, kita punya rezeki masing-masing, cuma yang membezakan sama ada cepat atau lambat, senang atau payah, berbeza bentuk, berbeza jalannya.
semoga setiap keputusan yang kita ambil dan pekerjaan kita diberkatiNya.


pssst : these links might be very useful for those yang terfikir herbalife boleh di-consume oleh pregnant mother ke tak. klik sini dan sini. 

Tiada ulasan: