Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Sabtu, 21 Januari 2012

jimat

aku nak update sebenarnya.
tadi dah elok elok upload gambar, tapi ahh tak jadi lah.
sebab tak jadi pergi tengok ustaz azhar datang dungun tadi,
so sekarang aku nak tengok video ustaz azhar sampai lebam.
balas dendam sebab tak boleh nak online kat hostel pun ye jugak. kat sana tak boleh nak tengok youtube kann. balik rumah baru boleh tengok. hiks.
tapi takpe, nanti dah boleh boleh online lama-lama sebab nanti LI pun dekat ngan umah. tak jadi pergi seri kembangan sana. huhu! (jimat duit sewa rumah)


psssst : ramai yang tanya aku dah ada calon ke belum. aaa, kenape nii. muda lagi okkkk. tapi kalau nak rekemen-kan pun boleh je. tapi kalau nak non-malay boleh ke? ehh.

psssst psssst : misi nak turunkan berat badan bermula.

pssst pssst pssst : oh, dah lama tak letak ais kat muka. esok nak buat lah. huhu

1 ulasan:

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

wah..ramai betol peminat UAI..