Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 14 Disember 2011

wish

kalau nak ikutkan wishlist aku,
banyak gila nak list kan.
dan antara nya adalah;

1. backpack travel
yang ni serius nak. baru-baru ni aku dengan kawan-kawan and also cousins ada lah plan nak pegi somewhere. tapi it's just plan lah. kelulusan dari ibu tu belum tau lagi.
yang penting, poket kena ada isi, beb. habis tu kang nanti nak makan ape??

2. bungee jumping and any other adventurous punya aktiviti
yang ni kalau nak pergi bungee tu memang tak dapat lah kan. kat mesia ni ada ke?
haven't search yet. tapi tau yang dekat sunway tu lah ada bungey jumping which ketinggian tu tak tinggi sangat. but its ok pun.

3. beli henfon.
yes, henfon. kalau ikutkan aku bukanlah jenis yang suka gadget sangat. yang macam keluar fon jenis baru sikit, nak beli. memang lah tidak ye. makan pun nak kena ikat perut, ini kan nak beli henfon. henfon sekarang pun boleh kata masih baru walaupun idok ler touch screen bagai. cuma cover keypad tu ada tertanggal sikit. errrrr. not my fault anyway. blame it on my jeans. asyik sangkut kat poket jeans sampai tercabut. :

tapi aku tak tau kenapa macam berminat sangat dengan samsung. mungkin sebab sekarang ni trend kot. dan harga murah sikit to compare with i phone n such. tapi bila tengok  ini, mintak-mintak taun depan harga dia turun jadi murah sikit so that aku mampu beli. please.


pssst : having quality time with cousin for past 2 days make me to miss them so much.

pssst pssst : in love life, spare some love for yourself too, so that in future u'll not that frust if he suddenly betray you.

Tiada ulasan: