Khamis, 29 Disember 2011

sabar tak sabar

tak sabar nak tunggu cuti.
tak sabar nak habis exam.

tapi sekarang, hati tolong bersabar atas setiap yang berlaku.
pasti ada hikmah.
dan tolong lah jugak bersabar wahai diri, tunggu exam habis dulu dan sebelum tu, buat yang terbaik time jawab exam nanti.
belajar dari kesilapan selain daripada menyesal.
menyesal saje tak guna beb. yang penting usaha dan tekad untuk tak ulangi kesilapan yang lalu.
so fatin. tolong ye.

dan lagi satu, PMS sila bagi kerjasama sikit.
benda kecik pun nak rasa macam dah besar sangat dah.
kamonnnn.


psssst : next target - level 3, 20 minutes.

pssst pssst : rezeki ada di mana-mana. yang penting jangan berhenti berusaha, jangan pernah putus asa. :)

Tiada ulasan: