Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Jumaat, 30 Disember 2011

kritikal

lusa dah start exam, jangan risau this entry won't be long. ngeh
aku tau aku sepatutnya study sekarang. dah lah banyakbanyakbanyak sangat chapter yang still belum cover sepenuhnya. aaaaa. how? how?
lepas tu dalam minggu ni jugak banyak perkara nak kena sedaya upaya di-setel-kan. semoga segala perkara yang terlibat tu habis cepat, so that aku boleh nak jawab exam dengan aman. dan otak ni tak berapa nak kusut dan serabut nak kena fikir pasal tu. 
i am doing fine, insyaAllah. 

semester ni banyak dugaan, banyak benda nak kena fikir, walaupun kadang benda tu macam tak perlu sangat pun nak kena fikir, tapi entah. terfikir sendiri jugak. errrr. 
dan kebanyakan benda-benda tu, walaupun kalau tengok efek terus dia, maksudnya sebaik sahaja berlaku, boleh la dikatakan boleh bikin down, tapi kalau dah kau filter balik, fikir balik, sebenarnya boleh naikkan semangat. dan harapnya semoga semnagat tu boleh buat aku lebih bersemangat nak jawab exam ni and lebih yakin. insyaAllah.

aku kena kena kena kena stop sekarang. 
dan sebelum tu, 

saya mohon mohon mohon mohon doa doa doa kalian. doakan saya dapat jawab exam kali ni dengan tenang, dengan baik, dengan lancar. please please please please. 
terima kasih orang-punya-hati-baik. :)




pssst : all the best kepada those yang gonna sit for final exam too. :)

pssst psssst : mimpi ngeri semalam. semoga dijauhkan dari betul-betul jadi macam tu. aku nak jadi lebih baik dari keadaan sekarang, dan sedang berusaha ke arah itu. 

pssst pssst psssst : hati sedang kritikal sekarang yang mana cuak sudah datang. 

3 ulasan:

Kumbang Jingga berkata...

all da best for ur exam..

FatinSyahirah berkata...

@kumbang jingga : terima kasih :)

Faisal berkata...

all the best utk exam =)