Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Khamis, 8 Disember 2011

mana mata?


i seriously miss this kid. a lot. 
named zaem. (kot ye lah spelling nama dia macam tu. zaim? zaem? as long as bunyi sama. :P)

mungkin lah naluri keibuan tu dah wujud dalam diri aku. 
sampaikan bila nampak baby comel je, rasa nak culik. nampak baby comel je, rasa macam tak sabar nak ada baby sendiri. *gatal* :P

first time jumpa dengan zaem time wedding sepupu aku minggu lepas. 
even abang zaem ni pun, sweet. 

aliff, zaem. 

both pun 1st time jumpa sebenarnya sebab jarang pun jumpa dorang ni. 

tapi part yang paling comel pasal zaem bila he acted comel macam aku. errrr :P
tapi budak-budak zaman sekarang pandai-pandai, kan? zaem baru 9 bulan, tapi dah kenal mata yang mana satu. cuma muka serious macam professor tu tak boleh buang ah. maybe sebab belum kenal  betul-betul kot. nak senyum tu tunggu lama sikit, mahal kannn. 

orang-orang: zaem... mana mata? mana mata?
zaem: (kelip-kelip mata) comel gilaa. sebab mata bulat, bulu mata lentiks. 


aku rasa aku kena berhenti sekarang. 
atau kerja lain terbengkalai. 



pssssst : rasa macam ada benda yang tak kena. 



Tiada ulasan: