Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Selasa, 20 Disember 2011

balik

study week minggu depan
most of the classes dah habis dalam minggu lepas lagi
thus, banyak kelas yang dah habis
kiranya sebelum final exam, esok last day ada kelas
oleh sebab itu, ramai yang balik
balik, siapa tak suke? hello~
buat masa sekarang, plan aku untuk tak balik still utuh
jangan lah tiba-tiba decide nak balik
bukan sebab aku tak suka balik
padahal balik untuk kali ni buat aku rasa tak sabar. ada lah sebab nya kenapa. heh
tapi
ish
tak boleh. nanti aku tak study
banyak gilaa lagi yang masih belum study
tak balik tak balik
tapi

ibu asyik tanya
bila nak balik?
aaaa,
duit dah kering sebenarnya
macam mana nak balik?

ah,
baik aku study sekarang
esok ada test
open-book test
calculation skali


pssst : tadi pergi gym. lepas balik dari gym workout sume, tido. ah, tido adalah lagi baik dari aku makan. kalau makan kang, sia-sia jek workout. nak perut ada six pack kataaa. six pack dalam mimpi mung! :P

Tiada ulasan: