Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Ahad, 6 November 2011

salam aidiladha



Utk N. Ibrahim mnymbelih tdklah susah. Nmn utk mghadapi rasa kasih anak yg dikorban itulah yg sukar. Krban prasaan paling getir dlm hidup.

Adha adalah simbolik jiwa yg sanggup bersusah krn Allah. Ia satu langkah spy kita terus berkorban dlm hidup demi akur kehendak Allah. @realDrMAZA

selamat hari raya aidilhadha untuk semua. 
how's your raya? aku punya so far alhamdulillah. :'). banyak peristiwa yang meng-haru-kan hari ni. setiap orang ada dugaan masing-masing. ada yang diuji dengan kesenangan dan juga sebaliknya. masing-masing dugaan tu antara ujian untuk kita, sama ada kita ingat Allah ke tak. aku bukan lah baik pun, banyak dosa yang tercalit. tapi mesti kena ada usaha untuk berubah (ingatan untuk diri sendiri). sesungguhNya Allah Maha Mendengar akan setiap doa yang tertitipkan. sandarkan segala harapan kepadaNya, Dia Maha Mengetahui segala yang terbaik untuk kita. 

lately banyak yang terlintas dalam ingatan. akan dosa-dosa lalu, masa depan, etc. semoga segalanya dipermudahkan olehNya. 

sekarang, setiap kali tengok gambar mekah ke, video ke, rindu hadir membuak-buak rasa macam nak pergi sana sangat-sangat. rasa macam naaaakk sangat. 

dan, semoga setiap pengorbanan yang telah dibuat setakat ini, walaupun sedikit, akan dipandang, diredhai olehNya. :')


psssst: kawan sekolah rendah hantar kad kawin, dia kawin jumaat ni. tahniah, kawan. doakan untuk ketibaan waktu aku juga. :)

Tiada ulasan: