Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Selasa, 11 Oktober 2011

picture of the day


dah lama tak letak gambar sendiri. sendiri yang lebih bermaksud ke arah, sendiri tangkap, sendiri rasa lawa. HAHA. larikssss. *joking*

lapar sebenarnya ni walaupun baru je makan. tapi makan tadi rasa macam tak makan pape. rasa macam itu hanya baru sedikit cuma. nak kata tak baca bismillah, dah baca bismillah siap-siap sebelum makan. dah tu macam mana ni?
aku rasa aku ada perangai buruk lantak la (ai, baru sedar ke?) :P . jenis once da makan, lepas tu susah nak berhenti makan. lagi-lagi kat depan mata still ada makanan. walaupun dah habis makan, mulut asyik kata dah kenyang dah kenyang, tapi tangan still boleh ambik lagi makanan. mulut still boleh kunyang, perut still ada ruang kosong. tapi itu lah. mood buruk lantak ni bermusim jugak.

sebab ni jugak la aku tak simpan stok megi. kalau tak, dalam masa satu minggu tu, satu bungkus megi yang ada 5paket aku boleh habiskan. makan megi adalah tidak bagus ye kawan-kawan. walaupun cepat dimasak, namun ia cepat mematikan kesihatan. (nasihat orang pandai la, tapi sendiri nak amalkan tu macam payahhhhhh je. :P)

baiklah, sekarang saya harus menyimpan tenaga, perut kian lapar. segalanya mungkin terganggu. atau mungkin juga boleh mendatangkan gaduh kalau orang cari pasal time lapar-lapar ini. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

psssst : saya homesick. dan saya ingin pulang.

psssst psssst : sata pokai, dan saya ingin wang.

Tiada ulasan: