Rabu, 4 Mei 2011

contact lens fever.

fever ke?
gimik ni kadang-kadang perlu untuk tarik minat orang untuk melihat.

ok, kita letak contoh. letak? kita lihat contoh.
cuba kau tengok kalau ada orang update entry baru, lepas tu tajuk bla bla bla (18sx). tak ke berduyun yang klik. dasarrrr. (tetiba emo) :P

kita berbalik kepada pelan asal, pasal this contact lens thingy, aku dah update baru pasal contact lens, pasal penghantaran macam mana, cara nak bayar macam mana. so, untuk tahu lebih lanjut, sila tekan sini.

terima kasih.
terima kasih sebab lihat.

dan terima kasih tak terhingga kepada customer yang membeli. :)  ---> kalau ada nak komen pape ke, tak puas hati ke, boleh hantar komen ikhlas anda ke email saya. :)

terima kasih, terima kasih.



pssst : today's first day, banyak yang belajar perkara baru. :)

6 ulasan:

tqaamer berkata...

hoi bukak bisnes ke? kkkkk ^^~~

FatinSyahirah berkata...

ngeh ngeh ngeh. cari makan derr.

tqaamer berkata...

pfffft lol *~~*
taksehat lar contact lens kkkk
pakai spec je dah~ hohohoho~~~

Amoi berkata...

saya tak pakai contact lens.

sebab

saya pakai cermin mata

.___________________.

FatinSyahirah berkata...

tqaamer : ngeh ngeh ngeh.

FatinSyahirah berkata...

amoi: saya jga pakai spek mata. dan juga contact lens. ngee