Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Isnin, 14 Februari 2011

twit twit wiwiiiit!!

maka dengan ini, boleh lah rajin rajin untuk kamu-kamu tak kisah lah yang bernama ramu dan sebagainya,  meng-klik di sini dan memeriahkan lagi suasana twitter saya yang baru sahaja saya pelajari dan saya rasa saya dah mampu untuk sekadar tweet tweet orang-orang dan mungkin juga termasuk kamu kamu. (sila lah membaca dengan hanya satu nafas  :P )

boleh klik sini, terus ke profile saya, memang hambar, jangan bosan dulu. :P

memang tak reti tweet tweet ni sebenarnya, tapi tu lah, kena belajar. tapi sekarang dah dekat nak test, macam mana nak belajar ni sebab sibuk kena baca banyaaaaakkk law. banyaaaaak notes. *pening*


oh ya,
tahniah buat kak pja merahjamboo gojes atas kelahiran babyboy yang comel pada 12 feb, iaitu 8 hari selepas tarikh hari lahir saya. maka selepas ini, boleh lah celebrate birthday sama-sama. (eh, apa kena mengena?  :P)




pssst : memang geligeleman dengan mamat yang tiba-tiba jadi ulat bulu lepas tu nak panjat naik daun. ewww ewwww.

2 ulasan:

totoromalas berkata...

lor ada twitter dah ke??? meh2 folo ak... huhu

FatinSyahirah berkata...

fatin : ade lame doh. cume dok reti nk gune. ni baru tau sket2. hehe. aku folo doh mu. huhu