Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Sabtu, 19 Februari 2011

apakah?






siapa tengah berpuasa ganti lalu sedang mengidam nak makan pizza ke, kek ke.. ha nasib lah. tak pun, kaedahnya siapa yang sedang mengidam nak makan kek birtday tapi tak nak beli kek sendiri nak jugak makan kek birthday orang lain macam aku mengidam nak makan nasik minyak orang kawin taknak makan nasik minyak beli, sila lah terliur dengan kek yang terhidang sekarang. 

peh, keji tak ayat? 

teka teki gambar hari ini,
apakah putih-putih yang terdapat di atas kek itu? kenapa?
siapa dapat jawab dapat,....



rasa diri pandai lebih sikit hari ni. :P (joking!)



eh, jangan lah pandang ai lama-lama. malu lewwww. :P

ok dah lah. nak kena pergi dengar talk. 


pssst : nervous lahhhh. 




Tiada ulasan: