Jumaat, 14 Januari 2011

dan kini usah dirisaukan sangat, 
maka dengan ini tiap-tiap hari saya akan letak progression yang berjalan mengenai luka di wajah tulus mulus ai. 
setelah 4 hari;
saya kini sudah boleh senyum.
saya kini sudah boleh gelak sikit-sikit.
saya kini sudah boleh cakap kuat sikit.
saya kini sudah boleh berlari melompat. 
saya kini sudah boleh bersukan semula. errrrrr.


cuma senyuman ai nampak pelik lah sikit. 
dan yang pasti, dengan adanya kapas dan plaster,
tiba-tiba aku rasa aku dapat spotlight. sebab keluar ke mana-mana je, semua orang pandang, dan mesti nak tanya. sampai ada satu tahap, aku nak je pergi dekat orang-orang yang pandang tu, dan cakap, 'saya jatuh nii...'


pssst : pagi-pagi pun dah indah, kan? hihihihih.

4 ulasan:

bact berkata...

kih3...
tula buaih sngt chek neh
kn dah dpt sakit..
hik3

Izzaty Iqlima berkata...

gedikkkkkk!!

FatinSyahirah berkata...

bact : ishh. tak dak aihhhh.

FatinSyahirah berkata...

zaty : ape??? ape????????????????