Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Sabtu, 1 Januari 2011

tahun baru

tiba-tiba aku rasa macam tak tau nak tulis apa dalam entry tahun baru. sebab, tahun hijrah ada ke aku wish?
memang lah wish tu hanya sekadar ucapan, tapi stilll jauh dalam hati aku ni, rasa bersalah sebab rasa lebih meraikan kalendar masihi berbanding kalendar hijrah. ok, call me nerdy. yes, i am.

dulu nak update entry pasal tahun baru hijrah, tapi tak ter-update sebab nak online tapi kalau lah siput tu boleh merangkak dan kita boleh buat lumba lari dengan line celcom broadband ni, memang sah-sah siput boleh menang walaupun time tu aku kat kl (memang time tu aku kat kl. sibuk berjalan lagi satu). jadi kaedahnya aku ambik penyelesaian mudah, dan the only solution pun hanyalah, jangan online.

malas nak tulis panjang sebab penat baru balik dari perasmian sukan fakulti. mula hari ni sampai 20 jan.
harapan aku, jangan lah ada berlaku peristiwa macam sukan semester lepas.

dan harapan macam biasa, semoga hari-hari yang bakal mendatang adalah lebih baik dari hari-hari yang sebelumnya. :')

7 ulasan:

Alynn Notnot berkata...

hepi nu year aite :)

miss diana berkata...

eh tin aku da stat blogging balik
mu bole view x blog aku, kalo aku tukar link,
sume foloowers aku kne foloow balik eh new link?

miss diana berkata...

eh tin aku da stat blogging balik
mu bole view x blog aku, kalo aku tukar link,
sume foloowers aku kne foloow balik eh new link?

Pembawa_Wacana berkata...

epi new year.....:)

FatinSyahirah berkata...

alynn : epi niu yer juge! :)

FatinSyahirah berkata...

diana : ok! :)

FatinSyahirah berkata...

pembawa wancana : epi new year jugak. :)