Khamis, 16 Disember 2010

syeera sanders.

buat yang masih tertanya-tanya siapa syeera sanders, dan baru nak kenal, preasenting you ini dia syeera sanders.


gambar dicuri dari fb fanpage syeera sanders. boleh klik like di sini.

 

Aku tak kisah apa kau nak kata pada mereka
Tentang aku, tentang kita
Aku tak kisah kau nak benci aku, buang aku dari hidupmu
Aku tak kisah, aku tetap cinta

sebab ku tahu tiada yang kekal selamanya
Hanya perasaanku ini,
dan segala memori
Dan ku tahu takkan ada yg sama denganmu
tiada yg dpt menggantimu.
Aku tahu..

Ohh..
Dan ku tahu, kau jua pasti akan merindui ku
Tapi benci mengawal perasaanmu
Aku tahu, aku tahu

lagu paling baru by syeera sanders. nanti keluar lagi lagi lagi. 
dia punya idea yang banyak, terer main gitar, 
baru 16tahun.

jom dengar!



5 ulasan:

acanmunie berkata...

wahhhh, spe ni? malaysian ke?

FatinSyahirah berkata...

acanmunie : brunei kalu tak silap.
best kan best kan?

sw33tdarling.com berkata...

berbakat! hehehe...
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

FatinSyahirah berkata...

kan?
memang berbakat..

xallehrazax berkata...

saye ade semua lagu dia :)