Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Isnin, 20 Disember 2010

gua tau uni yang gua belajar sekarang bukan milik bapak gua.
waima bukan milik siapa-siapa yang gua kenal pun.
tapi milik kerajaan yang mana walau macam mana pun gua kena sedar diri gua kena pergi belajar atau nanti pinjaman yang gua buat hanya sia-sia.
tapi gua tak rasa gua nak balik uni. walaupun sepatutnya semalam dah kena balik sana dan hari ni sepatutnya kalau ikut jadual ada kelas, tapi gua still kat rumah, dan nanti esok kalau tak ada apa-apa halangan, gua balik sana.



tapi gua rasa gua kena serangan pms, pening-pening, esok pergi klinik dapat mc agaknya ni.
kalau macam tu, lusa baru gua gerak balik ke 'rumah kedua', ok tak agak-agak?



pssst : pening pening pening. sampai tak boleh fikir nak taip apa.

10 ulasan:

adib ahyar berkata...

kalo pening..mkn la penadol active fast..hehe

FatinSyahirah berkata...

adib : orang kata tak elok sgt makan ubat. jd gua tak makan ubat.

ps : blh jadi alasan x??

babyarisha berkata...

mmg alasan kn?
dh2.. p sambung tdo.. sok nk blik rumah kedua.. xrindu ke kt jiran2 tetangga.. (slmt uni gua ni ujg mgu je kena jejak-puuhhhhh)

FatinSyahirah berkata...

babyarisha : rindu tu rindu, tp sebab tak berapa nak sihat ni terus rasa nak duk rumah dlu. nasib kelas tak semenggah sangat minggu ni. light light je.

Shahazrin berkata...

relaks... tenangkan fikiran..

shapoji berkata...

ada audition mencari pelakon khas utk blogger, Hanis Zalikha mungkin terlibat. BTW terfollow you. dan sya follower yg ke 100
www.shapoji.blogspot.com

Qa berkata...

aiyoo!! gua tertunggu2 mana entri lens lu? aiyooo~~

hehe;p

FatinSyahirah berkata...

shahazrin : tu lah.hari ni baru balik uni. first night failed untuk lelapkan mata. T_T

FatinSyahirah berkata...

shapoji : terfollow? apakah? hahaha. nway, thanks thanks. :')

FatinSyahirah berkata...

qa : dah naik tuuu. haha