Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Isnin, 22 November 2010

mata sakit mata.

assalamualaikum!

dah lama ta sakit mata. 3 hari lepas sakit belah kiri, tapi tu mungkin sebab sebelum tidur nak alihkan rambut tapi tiba-tiba tercucuk mata. aku pun tak tau kenapa boleh sampai tercucuk mata, gelap dan sudah mengantuk, mungkin. nasib baik tak kuat, kalau kuat mahu tersembul terus bijik mata. ishhh, mintak dijauhkan. seram sejuk haku, dah terbayang cerita csi tengok mata mangsa tu kena korek. jadahhh.

tapi pagi tadi, bangun bangun tiba-tiba rasa macam tak best tang mata kanan pulak. try kedip kedip mata, uisshhh rasa semacam sakit.
demm, mata kanan pulak kali ni. kenapa eh agak-agak? ada kaitan dengan terlebih tidur tak? ehhh.

dugaan.

Tiada ulasan: