Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Isnin, 22 November 2010

filem 2 alam tak best sangat ke?

assalamualaikum!

tadi jenguk theotherkhairul, pergi link sini, terus gelak tak boleh berhenti. sakit mata pun tak rasa sangat sebab kalah dengan gelak.
tapi kesian lah pulak kat dR rozmey. haishhh.



pssst : kalau anda bosan, anda boleh lah tengok gambar sampai habis. gelak macam hape walaupun kadang-kadang tak faham.

psst pssst ; siapa yang dah tengok cerita 2 alam tu? tak best sangat ke?

Tiada ulasan: