Isnin, 15 November 2010

bapakku bukan indon.

tiba-tiba tengah duduk-duduk, dapat mesej. biasalah, aku ni tak ada orang nak mesej, skali bunyi mesej tu dah rase pelik sagat dah. teruja sikit je.

bukak-bukak, berbunyi mesej dari bapak,

from : +628521081786*


ini bapa tolong bagi credit mexis 30rm ke nomor baru bapa 012864074*
bapa lgi ada msalah kat balai police. pasalmane sy btuh skrang.




bapak,
saya ini emangnya jual topup kok. tapi topupnya udah habis. lagi in saya enggak jual lin topup semasa peperiksaan.

tapi, idok la aku reply. banyak pulak kredit aku nak reply ke nombor bukan talian dalam malaysia ni. kang tak pasal-pasal kredit habis. memang naya lah tu.

4 ulasan:

Sachi Asukai berkata...

ahahhahaa...klaka gilak!bapak, saya juga emangnya bukan orang indon pak, tapi saya mengerti tugas saya sebagai penjual bakso, eh,,bukan2! penjual top-up.

miahahaha!

Siti berkata...

hehehe macam mana boleh tersesat nomor tu?? hairan binti ajaib nih..

FatinSyahirah berkata...

sachi : tu ah. haha. kau jangan main-main weh. bisnes aku da pringkat international dah. haha

FatinSyahirah berkata...

siti : tu lah kan. memula ingat kawan sebab baru lepas skype dengan dia. kot2 dia main-main. haha