Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Ahad, 14 November 2010

aku tak mintak banyak..

aku tak mintak banyak,
cuma aku harapkan tiada khianat darimu

aku tak mintak banyak,
cuma jangan kau bohong dusta padaku

aku tak mintak banyak,
cuma pandanglah akan masa depanmu,
sampai bila harus begitu?

aku tak mintak banyak,
cuma jujur pada dirimu, jujur juga padaku

aku tak mintak banyak,
cuma jangan kau tamakkan dirimu akan hal itu

aku tak mintak banyak,
cuma jangan kau biarkan akan hal itu menguasai dirimu, jiwamu

aku tak mintak banyak,
waima tiada wang ringgitmu yang aku tadahkan tangan mohon kauberikan,
cuma fikirlah untuk kebaikan dirimu.


:)

6 ulasan:

Izzaty Iqlima berkata...

i like :)

FatinSyahirah berkata...

haha.
sila tekan like sekarang.

Kuasai minda berkata...

Aku tak minta banyak,
Cuma mengharapkan agar kau sentiasa sihat, dapat terus menulis di sini...

;)

FatinSyahirah berkata...

kuasai minda : terima kasih. :')

Notami berkata...

salam..hye fatin! :)

FatinSyahirah berkata...

notami : salam. hye juga notami! :)