Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 20 Oktober 2010

library.

waktu dah dekat nak final, library merupakan antara tampat yang ada ramai pengunjung. dan macam normal bila kita tengok telinga masing bersumbat sambil kepala menunduk mengadak buku. ada jugak yang merenung ke depan. menghafal dan cuba memahami butir-butir perkataan dalam notes, barangkali?


oh, demm. aku lupa bawak masuk earfon dalam librar\y, dan untuk melangkah keluar semata-mata untuk mengambil earfon adalah seperti beratnya kakikuuu.

dan sekarang adakah aku patut berterima kasih kepada jejaka di belakangku atas sumbangannya menyanyikan lagu, ikut rentak lagu yang didengari melalui sumbatan telinganya?

nampak nya tidak lama lagi aku rasa aku akan keluar library ambil earfon jugak.
atau, dengan pilihan lain,
aku toleh lalu berkata, angkat vontot lalu cabut earfon di telinganya. haha

cakap je, tapi tak berani nak buat pun. :P

1 ulasan:

Kyuubi berkata...

hahha.. aku mls g library nak study.. hihi