Rabu, 27 Oktober 2010

final exam lagi.

minggu depan dah start exam week.
tapi kami di sini tiada study week. sadis tak?
maknanya, seminggu sebelum exam week adalah study-week-anggap-sendiri. maka, kalau ada lecturer yang perasan akan ketidak-hadiran saya ke kelas, maka bukan salah saya sepenuhnya. ini study week saya yaw!
haha.

semalam tidur awal gila like a baby. dah lah tidur pun comel macam baby, waktu tido pun nak sama macam baby. hajat di hati nak bangun awal, study study study. tapi di pertengahan jalan pertiduran, tiba-tiba termimpikan hantu, dan lari dari hantu. well, kau faham kan bilamana kadang-kadang mimpi sahaja bisa buat kita penat. maksud aku, kita itu aku.
well, kau faham kan, relationnya, mimpi takut, boleh buat kita jadi penat. lepas tu, bila terjaga, nasib baik ada roommate yang still berjaga, maka boleh la aku bersambung tidur dalam keadaan ok ada orang rupanya dan tadi adalah mimpi. maka boleh lah sambung tido dalam keadaan berteman. maunya kalau waktu terjaga tu tak ada orang, means semua dah tido, mau nya aku fikir macam-macam. well, penakut macam aku memang perangai macam tu. comel kan? sebijik macam baby. *tiba-tiba*
haha

ok, sudahlah, hari ni kena qada' study sampai lebam.

bassyaa!

hai dunia.

ok tak. jom study.

Tiada ulasan: