Ahad, 3 Oktober 2010

berhenti berharap.



haruskah aku tunggu kehadiran kerepek bawang yang kutunggu-tunggu akan datang jatuh dari langit?..
rasa macam nak give up nak makan kerepek bawang.
tambah pulak, rasa macam sakit mata pulak tengok gambar kerepek bawang tersengkang buat sticky post. kang yang dah hilang kempunan rasa nak makan kerepek bawang, tiba-tiba rasa macam nak makan pulak padahal hati dah redha tak apa lah kalau tak ada kerepek bawang pun jeruk pun jadi lah. lalalala


ok bye.

1 ulasan:

Miss Hunny berkata...

dah cari..tp takde..sorry