Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 22 September 2010

susun semula.

setelah 2 minggu bercuti (err. 2 minggu 3 hari - 3 hari itu cuti umum sendiri) maka mula lah nak kena susun balik semua hal. itu baru 2 minggu dah kucar kacir. belum lagi masuk bulan cutinya. haih.

tadi baru je arrange balik pasal jualan topup. check punya check. banyak yang loss. mana entah pergi nya yang loss tu. sebab rugi atas kecuaian sendiri, maka, aku gantikan kerugian dengan duit sendiri. semoga diri ambil ikibar dan pengajaran, supaya kecuaian tidakk berulang lagi lepas ni. hutang orang yang tertangguh masih belum berkutip. mula dari bawah semula. aku sungguh sungguh lemah dalam pengurusan kewangan sendiri.

tiba-tiba rasa tak ada mood sebab memikirkan mana hilangnya duitt duittt duittt.

ok dah.

Tiada ulasan: