Rabu, 8 September 2010

pengisytiharan raya.

nak doa lepas solat pun tak khusyuk sebab dan dan time aku nak berdoa tu lah tv nak buat pengumuman raya.
punya lah jantung aku berdebar-debar dupdapdupdap sebab takut esok raya. gila kau esok nak raya. mind set jumaat baru raya. dah tu, ada lagi barang-barang penting yang belum setel. tak sanggupppp nak raya.

tapi bila tadi dah umumkan jumaat baru raya,
terus rasa legaaaaa. sebab;
1. persiapan raya masih belum setel sepenuhnya.
2. setan-setan still dirantai dalam neraka, so tak payah lah nak rasa takut-takut hantu bagai. ok tak. so, bila setan still dirantai, selamatlah tak payah nak kena dengar bisikan syaitooon.


3. ini yang paling penting. kau tak sayang ke nak tinggal bulan ramadhan?



ibu ingat aku tak dengar lah konon pengumuman raya tadi. lepas tu cuba nak kencing aku kata esok raya. padahal aku dah dengar awal-awal ibu bersorak esok tak raya.

Tiada ulasan: