Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Jumaat, 27 Ogos 2010

ke hadapan sahabatku nabilah,

(perlu ke aku nak buat nada biasa eh? ok2. ubah nada tinggi high pitch sikit. ini special case. ai tak biasa tau high pitch high pitch ni. takut nanti terjadi high bitch, ha cane?)

hoiiii. hang ade belog tak pernah bagitau aku eh?????



tak pe lah,
i still love u. :)

babe, cepatlah balik, tangkap gambar aku banyak-banyak guna camera godang hang. apa guna ada camera mahal babe? haha


babe, rindu lah! T__T

notasampingan : penat kot balik dari wakaf che yeh, rm200 lenyap begitu sahaja beli tudung sahaja. tudung sahaja ye. baju yilek walaupun berkenan gila kat satu jubah ni, tapi tak beli sebab tak ada saiz, dan konon-konon feeling akan jumpa jubah yang lagi cantikk. sudahnya, duit dah habis, kau nak beli apa lagi?? kaedahnya, beli air rm1 je lah. 



1 ulasan:

Miss Hunny berkata...

haish..babe..aku saja xnak btau..bagi hang jumpa..jadi pas ni
blog aku tuh dah jadi dear diary and dear lovely babe...nges2...