Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Ahad, 22 Ogos 2010

kad raya.



time raya adalah antara satu-satunya time aku akan dapat surat secara suka-suka kot gitu lah kan. sebab, kalau tak, tak ada maknanya akan sampai suarat yang tertera nama aku kecuali surat tang bill ke, haa itu baru dapat. tang nak menghabiskan duit tu macam laju je sampai suratnya kat rumah, tang surat yang memang nak kasi aku duit, memang sampai tua pun aku tak dapat kot? mana taknya, cek nuff yang aku tebus bulan 5 kot tak sampai-sampai lagi. dah report kat nuff pun, dah resend untuk kali ke-2 pun belum sampai lagi. apakah????? 
apakah salah posmen atau salah nuff?? ada tak siapa-siapa yang pernah terjadi kes macam aku??
grrrr. 

ok, dah lah, sempena bulan puasa ni, tiba-tiba rasa macam nak kasi kad raya. ramadhan tahun lepas, harap je beli kad raya banyak-banyak, tapi hantar nye pun takkk.

so, dengan ini, tiba-tiba aku rasa macam rajin semacam nak menghantar kad raya, ada siapa-siapa nak kad raya?? email alamat meh.




oh, selamat berbuka puasa!

menu hari ini adalah nasik beriyani sahaja. dah rasa macam fobia nak beli kuih sobab eh asyik terbeli yang tak menepai citarasa. melayang duiittttt.



Tiada ulasan: