Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Isnin, 5 Julai 2010

tudung busuk

hari tu, jumpa makcik aku, tiba-tiba makcik aku tegur.

mokni : eh, mokni tengok acik selalu je pakai tudung ni.. ingatkan naili (baby dia) je yang ada bantal busuk, acik pun ada tudung busuk eh..
aku : mesti la.. ni tudung feveret, hokey.. dah lama tau tudung ni, dari dajah6..
mokni : uisshh.. lamanya..

since darjah 6, hokey. tengok, very the tahan lah tudung ni. sekarang aku 20tahun, ha.. cuba kau kira berapa lama dah aku pakai tudung tu.. aku anggap tudung ni tahan lama lah sebab aku suka pakai tudung ni, so, aku akan banyak kali, ulang-ulang.. kalau kau tengok kat tempat letak pin kat tudung aku ni, macam dah lunyai dah.. tapi, selagi aku rasa aku boleh pakai, aku akan pakai sampai memang betul-betul tak boleh pakai dah.. muahahahahaha.



ini je yang mampu untuk aku cari setakat yang rajin.
hehehe.


sekian sahaja laporan tudung busuk saya. :P

3 ulasan:

hudhud berkata...

hah kalau tudung I dah jadi apa dah. haha. tahan ek babe?

btw, i click iklan milo u. i nk jgk blh? hehe

aanz berkata...

was here..
hehee..
same laa kta..
sy pun ade tudung busuk jugak..
hahaa..kaler pun same..hitam..
sbb sng nak match ngan semua warne..
kui3...

Farid MOFASAD berkata...

bila tgk tudung nie..

teringat dekat heliza..

awek wa 2..



>>__________<<