Selasa, 13 Julai 2010

hai, nama saya hatin.


hari tu sebelum cuti aku hantar lah selimut dan alas katil aku ni pergi dobi. malas nak bawak balik rumah, barang banyak sangat. kalau tinggal dobi, naik cuti boleh ambik semula. kiranya, nanti tak adalah aku nak bawak balik kolej barang banyak sangat. even hari tu pun aku rasa macam dah tak nak balik rumah barang-barangnya, inikan pula kalau aku awak balik bendalah segala tu. laaaaagi macam kolejku rumahku, padahal kolejku rumahtumpanganku.

1malam tanpa selimut, baru aku terhegeh-hegeh nak ambik kat dobi. sebabnya, tak syok tidur kalau tak peluk selimut, tak berselimut. bila berselimut, perrghhh nikmaat je tidur walaupun kadang-kadang panas tak terkata pada malamnya..
ambik-ambik selimut kat dobi, macam biasalah, semestinya akan tertampal kertas nama kita kat plastik tu, kang kalau tertukar, macam mana..

aku rasa waktu tulis nama isi borang masa mula-mula hantar dulu, aku eja nama aku betul je, fatin syahirah, tapi dapat-dapat, tengok dia tulis macam ni;




yang aku peliknya, macam mana ntah orang tu boleh tulis nama aku hatin. 
dan macam orang sengau dah bunyinya --> anna yang cakap.

konklusinya, anna membunyikan sebutan nama aku, hatin syahihah. 


sekian. 


3 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

memang tak ada selimut ni sejuk...

Reply from P1w1max

Farid MOFASAD berkata...

orang 2 pelat H mungkin!





>>__________<<

sebelas berkata...

hai hatin...hehehee







http://nomborsebelas.blogspot.com/