Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 2 Jun 2010

jun 2010

permulaan yang baik, harapnya semoga terus berjalan lancar lepas ni.. insyaAllah..
untuk setakat ni, sampai hari ni, banyak perkara yang aku belajar. banyak yang aku mula kenal.
tak apa, mula dari bawah. belajar bertatih dulu, lepas tu baru boleh pecut.
tiba-tiba tak tau nak cakap apa.

esok pagi, terus gerak pergi muar, sampai sabtu.



pesananringkas : blog aku memang komfem bersawang lepas ni, aku jarang update. blogwalk pun kurang. pohon maaf, ya?  :)

aku baru start2 berniaga. sebab tu macam sibuk sikit. doakan aku. jangan mandrem pulak. :P


soalannaktanyabagilahpendapat : kenapa aku rasa macam berdebar-debar eh? help! help!

3 ulasan:

Hafiz Ismi berkata...

GoodLuck!!

fndrocka berkata...

sekali sakala kena bersihkans awang

FatinSyahirah berkata...

Hafiz Ismi: trimakasih! :)

fndricka : tu la pasal.. ni tengah bersihkan lah ni..