Isnin, 7 Jun 2010

ayah kita bagi nama macam tu sebab kita suka haiwan.

sepanjang berniaga ni, macam-macam ragam customer yang aku jumpa. tapi paling aku suka layan budak-budak kecik. adakah itu tandanya aku akan kawin awal??  (??)

suatu hari...

aku : awak berapa tahun?
budak : darjah 2..
aku : darjah 2... awak ni nama siapa?
budak : mohd zulhaili..
aku : ooo...
budak : em... ayah kita bagi nama tu sebab kita suka haiwan.. sebab zoo kan tempat haiwan.. jadi nama kita zu jugak lah.. sebab kita suka haiwan..
pastu aku tanya-tanya lagi. suka layan budak-budak cakap okkk... 

alahai dik... punyalah dia nak explain panjang lebar walaupun tak logik tapi memang kreatif. kamu ni comel betul!





rindu saat waktu 'anak ikan mak'..  :')






oh, aku sekarang dalam proses nak kuruskan badan. berat naik mendadak-dadak. grrrr..

3 ulasan:

Farid MOFASAD berkata...

hahaaha



kalau anak nama tampoi camna lak????



>>______________________<<





...





MARI SERTAI KEMPEN KAMI BLOGGER PICISAN MENENTANG KEKEJAMAN ISRAEL!!

q-nizam berkata...

hehe..comel ar budak tu..

FatinSyahirah berkata...

Farid MOFASAD : ah sudah.. itu dah kes berat..

q-nizam : tu lah pasal.. comel sungguh.