Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Sabtu, 19 Jun 2010

akak, akak, umur akak berapa?

kan hari tu aku macam sibuk-sibukkan diri ulang alik pergi kolumpo pastu balik terengganu kan?
bukan sahaja sebab sempena cuti-cuti sekolah, tapi bersebabkan masalah yang tak terduga yang telah berlaku..
jadinya, sebab masalah tu, aku kena jaga anak-anak makcik aku yang masih kecik-kecik, dan jadi jugak driver yang bertauliah walaupun banyak kali je brake tangan makcik aku. bila bawak laju sikit, mula lah brake tangan kat peha. hadoi.

semalam, sambil jaga budak-budak tu, ada kawan dua pupu aku ni tanya, first time aku berdialog dengan dia. waktu dorang main-main, budak ni pandang je aku. nama dia nisha.

 tak lama lepas tu, nisha tanya aku.

nisha : akak, akak, umur akak berapa?
aku : awak teka?
nisha : emm... 24 kot.. ( dalam hati aku time ni dah tercungap dah, tua sangat ke aku ni )
aku : (senyum je lah time ni)..
nisha : akak, akak.. emm.. berat akak berapa?
aku : awak rasa?
nisha : em... 20 kot.. 
aku : (dah tak tahan gelak.. ) 

agak-agak itu kes perli ke sinis?
dem.



kerinduan. :'(

5 ulasan:

cik panadol berkata...

kadang2 seronok gak layan budak2 ni...anyway, nisha mmg comel!

FatinSyahirah berkata...

cik panadol : memang seronok. suka layan borak ngan dorang.. hihi. memang comel pun, tp sebab kata umur saya 24tahun, terus jado tak comel. grrr

fndrocka berkata...

entah2 kalau kau tanya berapa tggi kau..dia jawab 20 lebih gak

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjesl

|| nemo mimosh || berkata...

tak agak2 2okg. hahaha

FatinSyahirah berkata...

fndrocka : amboi, itu dah menempah maut. grrr

nemo memosh : tu lah pasal. tak agak2. tapi sebab budak kecik, layankan aje. eheh