Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Jumaat, 14 Mei 2010

tipu itu bohong.

kalau nak menipu pun agak-agak lah, bai..
apa ingat aku tak tahu?
choii.





7 ulasan:

kak ina kl berkata...

salam ziarah dari akak..aduhai dah teruk ek kes gula ni...nasib baik gi giant dah kumpul stok 10kg..ahakss

Goldman berkata...

COD emas tulen 999.9 Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1380.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.

Sharinginfoz berkata...

jangan suka tipu2 ok... sunat ok kan

s h e e berkata...

bohong itu tipu...lalala...hahah...sape tipu fatin ni?

Frodo Baggins berkata...

mmmm, betul ke tipu dia tu?
or, betul ke bohong dia tu?

hahahhahahaha ...


>>___<<

Aidi-Safuan berkata...

la, u tahu ke i tipu u selama nih? adeih, kantoi

FatinSyahirah berkata...

kak ina kl : salam.. tau xpe.. memang dah makin parah ni.. haih.

Goldman : ok. :)

Sharinginfoz : isk. jangan tipu tipu. no no no.

shee : ehehehe. ngee

Frodo Baggins : mungkin betul, mungkin nehi. :P

Aidi-Safuan : i dah tau.. u dah kantoi. :P