Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Jumaat, 7 Mei 2010

rumah itu home.

kenapa orang tak sabar nak cuti semester?
sebab boleh balik rumah selain daripada tak payah nak tension tension mengadap buku sebentar, dan tak payah nak tension tension nak hadap orang-orang yang tertentu barangkali?? opsss.

ok ok.
sampai je rumah petang tadi terus ngaaapp makan nasik banyak-banyak.
dah lama okkk tak makan ibu masak.. bila dah ngadap masakan ibu, apa lagi, memang tak ingat dunia gituu. diet pun memang hancuss lah kan. harus diabaikan sajo.


letiihhhh ok.
kalau dulu aku suka je bab-bab berjalan jauh ni.. nak-nak time singgah rehat kat mana-mana hentian rehat.
tapi sekarang, jadi macam kurang suka. fenaat okk. rasa macam haih lama lagi ke nak sampai ni.. aku dah tak tahan pening mabuk semua niii...
mungkin sebab tak ada teman nak berbual, terus perasaan mabuk rasa macam nak muntah itu ada.
harap-harap, cuti ni best lah.
cuti kali ni memang banyak jemputan kahwin tunang semua. sukeeee.
dari dulu lagi tak tau kenapa aku suka makan nasik minyak orang kawin. nasik minyak orang kawin je tau. nasik minyak orang jual kat kedai tu aku tak minat nak jamah, cuma nasik minyak orang kawin sajo. kenapa heh? adakah sebab jodohku hampir tiba??? erkk. tapi macam mana, calon pun tak ada lagi. hadoiii.
bila nak kawinn niiii... (gatal okkk. oppss. ai memang kadang-kadang gatal. :p )

untuk cuti ni jugak, kepada cousin aku, cepat laa balik... kita jalankan projek kita sama-sama. grrrr. tak sabar okk. ahaha

pesananringkas : wan, kali ni kita macam tak sempat nak jumpa je. ko gerak bila weh?  nanti kat sana jangan lupa belikan aku ole-ole. aku nak yang spesel punyaa. ko bagitau lah bila ko gerak, mana tau kot-kot aku boleh hantar ko ke? lagi satu, bila nak speaking mandarin ngan aku ni???? ececece.




jengjengjeng.
dah lama tak letak gambar kan kan kan??
*angkat-angkat kening*

:p

5 ulasan:

asmaria berkata...

jalan jauh memang letih, tapi makin hampir ke destinasi makin rasa tak nak sampai... cuti ni apa lagi, mesti beraya di blog kawan2 kan?

tips keibubapaan, nama Islam di: http://edarannama.blogspot.com

FatinSyahirah berkata...

asmaria : tu lah pasal.. huhu. sebab dah cuti kan.. hehe

salju berkata...

dah angkat kening..
tq..datang blog.....

SyerAgh PgrEE berkata...

rumahku syurgaku. rumah itu teratak indah

FatinSyahirah berkata...

salju : orait. :)

SyerAgh PgrEE : betul tu.. :)