Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 12 Mei 2010

piala thomas dan Malaysia.

"piala Thomas, piala Thomas jugak, tapi kita kena ambil tau pasal isu negara. kita bagi laluan ke berita jam8 dulu"

macam tu lah lebih kurang kaedahnya pembaca berita tu cakap.
aku pun macam tak dengar sangat. dengar-dengar macam tu je. 

sekejap, skeejap.
kalau aku tak terambil tau boleh tak?? :D

sekarang tiap kali aku tengok berita aje, asyik berkebetulan dengar pasal kes undi dekat sibu yang tak meriah mana, yang tak ada nak gaduh-gaduh pasal pasang bendera. macam apa yang aku faham, dorang macam nak meriah meriah sampai gaduh dush dush dush agaknya.

???

Tiada ulasan: