Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Khamis, 27 Mei 2010

kecomelan dan kecantikan itu milik setiap insan.

ni second award kot yang aku dapat.
kali ni award comel. erk. comel ke?
teruskan membaca kalau anda mengakuinya, dan sila skip sekiranya anda setuju.

tapi. kalau sebelum ni aku dapat award pun, mungkin aku macam terlepas pandang gitu.
tag-tag sebelum ni pun aku tak terbuat. hadeyh. mintak sori atas kelalaian diri. haih.

so, marilah kita mulakan. pendekkan sajo cerita, ini dia saya persembahkan.... 



jeng jeng jeng





i) Thank and link the person that give you the award
   terima kasih daun keladi kepada puteri sengal kerana sudi memberi award kepada saya yang comel ini. eh, bukan bukan. kepada saya yang begitu bercita-cita ingin menjadi comel ini. hik hik hik.

ii) Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic
ramai oh.. kalau saya pass award ini kepada setiap yang terbaca entry ini, boleh? hihi. bau macam malas tak? hiiii

iii) Contact that blogs and let them know they've won the award
beres, bos. kejap lagi, lepas setelkan ni, saya bagitau yo. jangan risau, akan disisapkan secepat kilat. zaaassss

iv) State 7 things bout yourself
  • suka tengok benda cantik, orang cantik, makanan cantik. prang hensem? eh, kena jaga mata. :P
  • pendiam.
  • suka bermimpi di siang hari. erk?
  • simple sajo.
  • suka sup
  • bawak kete laju-laju lepas tu cuak sorang-sorang.
  • gelabah.


pesananringkas : agak-agak kalau orang-orang bercinta ni bosan tak? hurmm..

3 ulasan:

: sWe3t : berkata...

sometimes owg b'chenta sgt m'bosankn.. huhu.. ops! =DD but it all depends on who's ur partner is. =)

iEnNa nORdiN berkata...

hahaha...windu2 mu tin...hahaha..ak dapat award gemuk skrg...6ti sem depan nampak gaya kna diet la...huhuhu....

iEnNa nORdiN berkata...

hahaha...windu2 mu tin...hahaha..ak dapat award gemuk skrg...6ti sem depan nampak gaya kna diet la...huhuhu....